Terug naar overzicht
kan het ook in elektronische versie? ja mag het mailen naar ibe_degreef@hotmail.com
Hey Melissa,Ik wil ook wel een digitale versie ontvangen als dat kan ??Mailadres : dsurinx@telenet.beAlvast bedankt
Moest je nog 1tje over hebt, mag je het altijd opsturen. Dat is heel vriendelijk!Mijn adres: Leo de Bethunelaan125b89300 Aalst
Als je het elektronisch kan versturen:speedy_991@hotmail.comTHX!!!
Hey Melissa,Indien je het electronisch hebt, ontvang ik ook graag een exemplaar. Altijd tof om ideetjes op te doen. Bedankt alvast. Gr cynthiacoulier@hotmail.com
Hey Melissa,Ik ontvang jouw misboekje ook graag elektronisch. Mijn adres is: joke_hellemans@msn.comGroetjes,Joke
Indien je het via e-mail kan verzenden, heb ik er ook graag één: sarahptg@gmail.comAlvast bedankt :)
naar mij ook graag: lizinewshop@hotmail.comgroetjes,Lizi
Per email graag ook naar mij:natalie_massant@hotmail.comGroetjes
mag per mail ook naar mij :)deboderijbel@hotmail.comalvast bedankt :)
Hallo,Indien mogelijk mag je het mij ook bezorgen via mail:blockxnooyens@hotmail.comGwen14.05.2010.
Hallo, Als het geen probleem is, had ik ook graag jouw boekje gehad. Stuur maar naar valerieverc@hotmail.comAlvast bedankt!
Ik zou er ook wel graag eentje willen aub.katrien-robberechts@telenet.beBedankt!
graag!email: meli_kende@hotmail.comdanku!
hoi melissa, als je nog eentje moest hebben, mag je me het ook per email sturen. Mijn adres is nancy.van.hoof2@telenet.be. alvast bedankt
Hallo Melissa,Als je er nog eentje hebt mag je het ook naar mijn emailadres sturen: annswinnen@yahoo.com. Heel hartelijk bedankt!
Hey,Kan je mij ook nog een misboekje bezorgen aub?Alvast bedanktIsabelle (isabelleverduyckt@hotmail.com)
Hallo MelissaAls je het via e-mail kan versturen, mag je er mij ook eentje bezorgen aub.Alvast heel erg bedankt!Met vriendelijke groeten Katrien