Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie regio Willebroek

17-11-2009 15:34:24
Hey

weet er iemand een mooie locatie regio willebroek voor de huwelijksreportage?
groetjes
yolande

Yolande
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1916

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik17-11-2009 16:36:18

Hey Yolande,

ik zou dan de plantentuinen in Meise, de brouwerij van de Palm of Technopolis en Planckendael wel overwegen... De Hazewinckel lijkt me ook leuk maar meer dan superdruk als er juist een evenement is.

Groetjes
Sabine

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik17-11-2009 17:17:49

Yolande

wij zijn van Puurs en hebben een paar locaties in gedachten maar nog niets beslist! We denken aan Buggenhout/Lippelo bos, het fort van Liezele (de natuur errond) de dijk van Sint-Amands of Tielrode,... Vrienden van ons hebben het kasteel van Bornem genomen als locatie. Hier moet je wel betalen om op het domein te mogen. Het Kasteel en park d'Ursel zijn ook heel mooi vind ik!

groetjes

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik17-11-2009 20:28:04

Wij gaan naar de plantentuin in Meise. Lijkt ons ideaal omdat we daar ons hele gevolg (onze twee kindjes, ouders en grootouders) kunnen mee naartoe nemen. We betalen voor iedereen inkom en terwijl wij foto's nemen, kunnen zij rustig rondwandelen en kunnen de kindjes wat spelen.
Leek ons leuker dan hen in de tijd tussen kerk en receptie naar huis of al naar de feestzaal te sturen.

Lieve
04/09/10

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik18-11-2009 8:03:23

Wij zijn van Bornem.

Onze foto's worden waarschijnlijk genomen in het park in Hingene en aan de Schelde in Buitenland. Onze indoor-locatie voor slecht weer is De Notelaer in Hingene.

Ik heb ook al gehoord dat de steenbakkerijen in Boom leuke foto's oplevert.

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik18-11-2009 11:15:44

Wij doen bijna alles van onze trouwdag in De Schorre te Boom (viering, foto's en feest). Voor foto's is er speeltuin, groen, water, strandje, waterfietsen ... plaatsjes genoeg denk ik.
Aan de Rupel kunnen ook mooie foto's getrokken worden (dijk aan kant Boom, of Klein Willebroek met jachthaven, op de overzetboot).
In de steenbakkerij in Boom mogen buiten ook foto's genomen worden, als je binnen foto's wil laten nemen dan moet je dit op voorhand aanvragen.

Hopelijk ben je er iets mee.
Groetjes
Kim (26/06/2010)

Sandra
28-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 12:58:05

Hallo

Kan er mij iemand het adres geven van de steenbakkerij in Boom, wij trouwen in augustus en hadden graag daar foto's getrokken.

Heeft er ook iemand een emailadres daarvan zodat we die mensen kunnen contacteren ?

Thx

Groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...