Terug naar overzicht
Hey Yolande,ik zou dan de plantentuinen in Meise, de brouwerij van de Palm of Technopolis en Planckendael wel overwegen... De Hazewinckel lijkt me ook leuk maar meer dan superdruk als er juist een evenement is.GroetjesSabine
Yolandewij zijn van Puurs en hebben een paar locaties in gedachten maar nog niets beslist! We denken aan Buggenhout/Lippelo bos, het fort van Liezele (de natuur errond) de dijk van Sint-Amands of Tielrode,... Vrienden van ons hebben het kasteel van Bornem genomen als locatie. Hier moet je wel betalen om op het domein te mogen. Het Kasteel en park d'Ursel zijn ook heel mooi vind ik! groetjes
Wij gaan naar de plantentuin in Meise. Lijkt ons ideaal omdat we daar ons hele gevolg (onze twee kindjes, ouders en grootouders) kunnen mee naartoe nemen. We betalen voor iedereen inkom en terwijl wij foto's nemen, kunnen zij rustig rondwandelen en kunnen de kindjes wat spelen.Leek ons leuker dan hen in de tijd tussen kerk en receptie naar huis of al naar de feestzaal te sturen.Lieve04/09/10
Wij zijn van Bornem.Onze foto's worden waarschijnlijk genomen in het park in Hingene en aan de Schelde in Buitenland. Onze indoor-locatie voor slecht weer is De Notelaer in Hingene.Ik heb ook al gehoord dat de steenbakkerijen in Boom leuke foto's oplevert.
Wij doen bijna alles van onze trouwdag in De Schorre te Boom (viering, foto's en feest). Voor foto's is er speeltuin, groen, water, strandje, waterfietsen ... plaatsjes genoeg denk ik.Aan de Rupel kunnen ook mooie foto's getrokken worden (dijk aan kant Boom, of Klein Willebroek met jachthaven, op de overzetboot).In de steenbakkerij in Boom mogen buiten ook foto's genomen worden, als je binnen foto's wil laten nemen dan moet je dit op voorhand aanvragen.Hopelijk ben je er iets mee.GroetjesKim (26/06/2010)
Hallo Kan er mij iemand het adres geven van de steenbakkerij in Boom, wij trouwen in augustus en hadden graag daar foto's getrokken. Heeft er ook iemand een emailadres daarvan zodat we die mensen kunnen contacteren ? Thx Groetjes Sandra