Terug naar overzicht
Ik vond het zelf een beetje een oudere zaal, niet zo heel gezellig van binnen. Maar dat is persoonelijke smaak natuurlijk.Wij geven ons feest in Flinckheuvel 'sgravenwezel, zeker de moeite om eens te gaan zien!
Vorige maand naar een trouwfeest geweest. 't Was geen eetfestijn, maar dansfeest. Ganse avond door hapjes, continue drank en later de avond pita, friet't Was anders, maar echt wel geslaagd!
hey,dank je voor de reacties...@ evy: oooh echt? wij willen daar ook een dansfeest houden... was het lekker? hoe was de zaal? hebben zij ook dessertenbuffet gedaan? was het mooi versierd allemaal?
hoiik heb daar thuis info en prijzen van. als je je mailadres doorgeeft, stuur ik het je ff door. mijn nicht heeft er al een verjaardagsfeest gehad met drank en hapjes. dat is een formule voor een dansfeest zonder eten. wij vonden de zaal uiteindelijk ook niet 100% ons goesting en in vergelijking met andere, schilden de prijzen niet veel en dan ging onze voorkeur toch uit naar andere. wij trouwen in hof van nazareth in Lier. groetjes,lizi
dank je lizinataja7@hotmail.be
Hallo Wij doen zelf volgend jaar ons feest in La Grange. We doen wel niet de dansformule maar heb reeds met een aantal mensen gesproken die dit daar wel gedaan hebben en daar heel enthousiast over waren. Als je op deze site zoekt vind je trouwens heel wat positieve reacties over deze zaal. Succes met jullie zoektocht.
Wij doen daar volgend jaar ook ons trouwfeest. Wssch ook de dansfeest formule.Wij zijn er vorige maand toevallig al eens op een dansavond geweest (personeelsfeest van mijn vriend zijn werk), dus we hebben al eens kunnen zien hoe dat verloopt.Ik vond het best wel in orde. Heel de avond door hapjes en drankjes. kHoop dat ons trouwfeest daar heel geslaagd gaat zijn!
en hoe is de dj daar?
Als ' Goede Herder' heb ik daar al meerdere vieringen mogen voorgaan - gewoon subliem!!!