TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
10-6-2006
|
2-11-2005 14:09:12
amai zeg wat ne lieve vriend heb jij!!!!!! Een dikke proficiat!!!!!!!!! Ik zou zeggen begin er al maar aan want het is al aan de late kant he. 1-voor een zaal gaan horen zenne en dan al de rest
grts
|
|
Vicky
9-9-2006
|
2-11-2005 14:28:21
Proficiat!!!
Inderdaad eerst een zaal, en dan aan de hand van de zaal een datum kiezen. Dan zo vlug mogelijk de kerk en het stadhuis vastleggen. Deze dingen zijn het dringendst. Dan mag je wel niet teveel tijd verliezen voor de fotograag, Dj en vervoer. Nadien is het wat kalmer en kan je alles op eigen tempo doen.
Kijk eens op deze website bij planning. Daar staat alles in, zeer handig!
Groetjes en geniet ervan!
Vicky
|
|
Elke
11-11-2005
|
2-11-2005 14:28:23
Proficiat Sofie
In 9 maand moet dat zeker nog lukken om alles te plannen hoor. Het eeerste dat jullie moeten doen is inderdaad een zaal zoeken. Dan checken of die datum past voor het wettelijk/kerkelijk huwelijk. De fotgraaf/videograaf leggen jullie ook best vroeg vast. Auto's en ceremoniemeester ook. Voor mijn kleed heb ik een 6 tal maand voor ons trouwfeest gekeken. Op deze website staat ook ergens een planning. Veel succes met alle voorbereidingen!!
Groetjes
Elke
|
|
Ann
8-8-2008
|
2-11-2005 17:20:17
Hey Sofie, Mijn vriend heeft me vorige week ook in Hong Kong ten huwelijk gevraagd, op de peak 'savonds,met prachtig uitzicht op HK Island en Kowloon. Super romantisch. HK is de perfecte locatie voor een aanzoek, niet? :-)
Wanneer begin je best te plannen? Wel, wij gaan trouwen op 04/08/2007 en ik ben nu reeds op zoek naar een zaal. Ik weet het, ik ben wel heel vroeg bezig. Maar als je in aug volgend jaar trouwt, zou ik 3 zaken zo snel mogelijk doen: een zaal zoeken + vastleggen, afspraak vastleggen met gemeentehuis + afspraak kerk vastleggen. Voor de rest kies je zelf hoeveel op voorhand je daarmee bezig bent, maar bovennoemde zaken zijn belangrijk om op tijd te doen omdat je afhankelijk bent van anderen. Voor het trouwkleed bijvoorbeeld heb je tijd genoeg. groetjes, Ann
|
|
Sofie
11-8-2006
|
2-11-2005 17:27:02
waw dat is wel heel toevallig he! Bij mij is het bij de grote Buddha op Lantua Island gebeurd... ik wist niet dat hij kwam dus twee verrassingen tegelijk :-) Proficiat trouwens ook voor jou!
Aangezien vanavond Club Brugge speelt en er nietveel over den trouw zal kunnen gebabbeld worden zal het plannen vanaf morgen beginnen :-)
|
|
Phyllis
|
2-11-2005 19:31:03
Zo lief!!
Van harte gefeliciteerd met jullie verloving. Het zal nu wel eventjes druk zijn met voorbereiden maar dan is het gewoon genieten hé...
Groeties Phyllis
|
|
Debra
11-8-2006
|
2-11-2005 19:39:29
Hoi Sofie,
Ik trouw ook volgend jaar in augustus, meerbepaald 11/08! Mijn ventje heeft mij in maart ten huwelijk gevraagd en vanaf dag 1 zijn we beginnen plannen! Het beste wat je eerst vastlegt is de feestzaal, uur van gemeentehuis en kerk, fotograaf, DJ en ceremoniemeester! Je kan ook vanaf nu overal terecht voor de nieuwe collectie van de bruidkleedjes! Ze raden je toch aan een 8-tal maand voor de trouwdatum je kleedje te bestellen! Dus dan heb je nog even de tijd om rond te kijken hé! De grootste dingen zijn bij ons al geregeld! Er zijn nu ook hier en daar trouwbeurzen! Als je de Loving you, die nu in de winkels ligt, koopt dan zie je waar en wanneer er trouwbeurzen zijn! Want op die beurzen kan je heel veel ideeën halen! Mocht je vragen hebben mag je me altijd mailen: debrastevens30@hotmail.com Je moet maar eens laten weten wat de trouwdatum wordt!!!!
Veel succes en geniet van je voorbereidingen want die zijn heel tof!!!
Grtz Debra (11/08/06)
|
|
Lien
26-5-2006
|
3-11-2005 12:23:33
Hallo Sofie
Super !! Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in Venetië :-) Blijkbaar worden hier nogal wat mensen op locatie ten huwelijk gevraagd he !
Heel veel succes en als je vragen hebt ( zoals iedereen ) : callenslien@hotmail.com
groetjes
Lien 26/05/06
|
|
Sofie
7-7-2007
|
3-11-2005 14:17:29
Hey Sofie,
Ik werd in Egypte ten huwelijk gevraagd! Maar wij trouwen wel pas in 2007.
Veel succes met het plannen!
Sofie 7/07/2007
|
|
Cathy
6-5-2006
|
4-12-2005 22:20:28
Hey, Ikzelf ben in Maleisie ten huwelijk gevraagd. Het buitenland heeft blijkbaar toch iets speciaals. De kerk kan je al vrij vroeg regelen (dit hebben wij een jaar op voorhand gedaan), dan heb je rustig de tijd om het misboekje in elkaar te steken ed. De zaal hebben we tegelijkertijd gedaan, naargelang welke zaal je kiest moet je er echt wel op tijd bij zijn. Al even kijken hoeveel gasten er komen, is wel belangrijk natuurlijk. Mijn kleed heb ik 6 mdn op voorhand gekocht (men vond dat ik toen al laat was om er eentje te komen kiezen, of dit een verkooptruc was, laat ik even in het midden ;)). Een dj en een ceremoniemeester leg je best ook vroeg vast. Wat betreft de burgerlijke stand...dit ging bij ons pas vanaf 6 mdn voor de trouw. Na al deze dingen heb je nog tijd zat om je met de kleinere dingen bezig te houden zoals zelf uitnodigingen maken, trouwringen, duifjes, schoenen, juwelen, kapper, tafelschikking, bloemen in de kerk, muziek in de kerk,...
Heel veel succes en geniet ervan!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|