Terug naar overzicht
Je hebt een toch een bestelbon? daar staat de prijs die je moet betalen! Ik zou het vreselijk vinden moest er nog wat bijkomen omdat de goudprijs stijgt en ze een nieuwe factuur maken. Dat zou helemaal geen service zijn en dan moeten ze dat op voorhand meedelen moest dat het geval zijn!!groetjes
Wij gingen wel ergens anders kiezen, maar bij ons zeiden ze toch duidelijk dat de prijs op de bestelbon natuurlijk de prijs blijft!
Hallo, wij kochten een maand geleden ook onze ringen bij Fede di Oro. Toen werd ons gezegd dat de prijs inderdaad blijft zoals op de bestelbon. Maar het was een questie van snel te bestellen want ze gaven inderdaad door dat de prijzen zouden stijgen vanaf volgende maand. Groetjes
Oeioei ik zal maar dringend mijn ringen gaan bestellen dan...Moet je het hele bedrag al ter plekke betalen of is het gewoon een voorschot?Sofie15/05/10
De prijzen van goud stijgen meestal naar de feestdagen toe om dan weer te dalen vanaf januari! Onze juwelierster heeft ons dan ook aangeraden te wachten tot januari om te bestellen
probleem is dat door de economische crisis de goudwaarde stijgt doordat goud één van de weinige zekere investeringen is...Dus ik heb toch maar een afspraak gemaakt, het is tenslotte "maar" 6 maanden meer hé :-)Sofie 15/05/10
Maar de recessie is net aan 't verminderen -dus dat klopt niet echt meer- 't is ofwel nog 'n psychologisch effect, ofwel -en ik ben meer geneigd dat te geloven- datgene wat Ibe zegt, dat 't met feestdagen is en daarna zakken ze weer.