Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijsstijging goud

17-11-2009 19:40:28
Dag bruidjes!

Ik heb vernomen dat de prijzen van het goud aan het stijgen zijn... Wij hebben al een tijd terug onze ringen besteld bij Fede di Oro, maar ik vraag mij nu af als onze prijs nu zal stijgen.. Heb dit eigenlijk niet gevraagd :s Iemand een idee?

Groetjes

lindsy
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 574

natasha
23-7-2010
 Meld misbruik17-11-2009 19:52:24

Je hebt een toch een bestelbon? daar staat de prijs die je moet betalen! Ik zou het vreselijk vinden moest er nog wat bijkomen omdat de goudprijs stijgt en ze een nieuwe factuur maken. Dat zou helemaal geen service zijn en dan moeten ze dat op voorhand meedelen moest dat het geval zijn!!

groetjes

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik17-11-2009 20:25:59

Wij gingen wel ergens anders kiezen, maar bij ons zeiden ze toch duidelijk dat de prijs op de bestelbon natuurlijk de prijs blijft!

H
28-8-2010
 Meld misbruik17-11-2009 20:40:02

Hallo, wij kochten een maand geleden ook onze ringen bij Fede di Oro. Toen werd ons gezegd dat de prijs inderdaad blijft zoals op de bestelbon. Maar het was een questie van snel te bestellen want ze gaven inderdaad door dat de prijzen zouden stijgen vanaf volgende maand. Groetjes

Sofie

Meld misbruik18-11-2009 11:51:03

Oeioei ik zal maar dringend mijn ringen gaan bestellen dan...
Moet je het hele bedrag al ter plekke betalen of is het gewoon een voorschot?
Sofie
15/05/10

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik18-11-2009 12:39:13

De prijzen van goud stijgen meestal naar de feestdagen toe om dan weer te dalen vanaf januari! Onze juwelierster heeft ons dan ook aangeraden te wachten tot januari om te bestellen

Sofie

Meld misbruik18-11-2009 18:29:18

probleem is dat door de economische crisis de goudwaarde stijgt doordat goud één van de weinige zekere investeringen is...Dus ik heb toch maar een afspraak gemaakt, het is tenslotte "maar" 6 maanden meer hé :-)

Sofie
15/05/10

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-11-2009 8:48:49

Maar de recessie is net aan 't verminderen -dus dat klopt niet echt meer- 't is ofwel nog 'n psychologisch effect, ofwel -en ik ben meer geneigd dat te geloven- datgene wat Ibe zegt, dat 't met feestdagen is en daarna zakken ze weer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...