Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di oro

17-11-2009 22:39:35
Hoi bruidjes,
Als je de commentaren hier leest is dit de winkel bij uitstek voor de trouwringen. Nu was ik een kijkje gaan nemen op de site en vond er wel een mooie tussen. Maar, is dit nu de volledige collectie of vind je er ook nog andere in de winkel? Heb eigenlijk ook een beetje bang dat er weinig uniek is aan de trouwringen aangezien zoveel koppeltjes hun ringen er kopen, maar om een ring te laten maken ed... hmm :)

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 693

lise

Meld misbruik18-11-2009 0:17:33

ik ben 5weken geleden getrouwd en onze trouwringen komen van fede di oro en ben heel tevreden ermee er is heel veel keuze in de winkel en de gekozen trouwringen kan je veranderen naar je eigen ontwerp zodat niemand dezelfde hebben

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik18-11-2009 7:55:42

Hey,

39 dagen geleden zijn wij getrouwd en ook wij hebben onze ringen bij Fede Di Oro gekocht.
Veel keuze maar toch hebben we ons eigen ontwerp laten maken en deze hebben zij prachtig gemaakt...
zeer tevreden en door zijn goede prijzen kan je tenminste iets prachtigs laten maken...

Gr.
Tess

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik18-11-2009 8:05:39

Hoi dames,

Kost het dan veel meer om het ontwerp te wijzigen?

Groetjes

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik18-11-2009 8:56:54

Dan zal de prijs berekend worden op gewicht en aantal bling bling dat je er extra bij wil...

Als je minder wil dan het origineel, zal je ring natuurlijk minder kosten...
Wil je meer tra la la aan je ring dan het origineel ontwerp zal je ring meer gaan kosten...

Ik wilde natuurlijk meer... :-)

Maar dan nog was ik goedkoper dan bij een andere juwelier!!

Laat gewoon prijs maken voor jullie gedacht en dan kunnen jullie nog wat rondkijken...

Gr.
Tess

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-11-2009 15:04:20

Onze ringen kwamen van Wim Meeussen in Antwerpen, ik vond ze persoonlijk ook prachtig.

Marieke

heidi

Meld misbruik18-11-2009 16:00:33

ik heb de mijne bij een juwelenontwerpster, oud goud ingeleverd en nu is het een uniek stukje. Ben er zeer tevreden over, ook eens een ander kleur genomen dan de meesten, de meesten nemen geel of witgoud ik heb voor roodgoud gekozen, past beter bij me en mijn man heeft een lijntje roodgoud in zijn ring.

C
15-7-2008
 Meld misbruik18-11-2009 18:51:15

De onze zijn ook originele ontwerpen dat we besteld hebben bij Fede di Oro, je kan er echt in kiezen welke stijl je uitgaat. Wij hebben 1,5uur bezig geweest met de createur/juweelontwerper en zo kwamen wij tot een prachtig resultaat, na een aantal juweliers te hebben afgeschuimd vond ik deze winkel wel de top voor onze trouwringen, een absolute aanrader.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-11-2009 20:10:29

De mijne is ook een nieuw ontwerp. (ook FDO) Ik vond niet echt volledig mijn goesting. Allemaal geen probleem. Je betaalt voor het gewicht goud en karaat diamant. Niks meer omdat je iets anders wilt.

groetjes, Carolina

katty
5-6-2010
 Meld misbruik20-11-2009 17:06:51

Een goede raad! Wij waren langs geweest zonder afspraak met als gevolg dat de ringen weg waren voor een trouwbeurs. We hebben wel informatie gekregen en een folder en de prijzen vallen inderdaad heel goed mee. We hebben nu een afspraak gemaakt aangezien we pas in juni trouwen en nog een zee van tijd hebben eigenlijk. Wij gaan in januari kijken en dan hebben ze ook al de nieuwe collectie. Dus een afspraak maken dan ben je zeker dat de ringen aanwezig zijn zeker als je een eindje moet rijden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...