Terug naar overzicht
Geen idee! Mijn echtgenoot is erachter gereden, ik heb me lekker niks aangetrokken daarvan :)Hou er rekening mee dat als je het thuis laat leveren, dat je wel afhankelijk bent van anderen hé... als die dan wat te laat zijn, ik ben nogal een controlefreak.SuccesMarieke
Ja hoor, onze bloemist levert het boeket en de corsages thuis af. En gaat daarna onze kerk versieren. Maken ook zelf afspraken met de koster daarvoor, moet ik mij helemaal niets van aantrekken. Wat op zich wel fijn is want ik was al in een stress aan het schieten als er nog een begrafenis zou zijn of zo 's morgens. Als dat nu zo is, is dat ook niet meer mijn zorg maar dat van de bloemist :-)
Normaal gezien brengt je toekomstige dat toch mee als hij je komt ophalen?Groetjes,Véro
Mijn toekomstige komt mij niet ophalen aangezien we die nacht samen bij ons thuis slapen.We wonen tegen onze trouw in Zwijnaarde, maar we trouwen in de kerk van Lochristi.Dus ga ik denk ik zien voor een bloemenwinkel in Lochristi, omdat ze dan niet ver moeten om de bloemen naar de kerk te brengen.Maar dan moet mijn toekomstige wel ver rijden om mijn bruidsboeket te gaan halen.Vandaar de vraag.
Een ander boeket kan je toch ook thuis laten afleveren. Alleen kan het zijn als het een stukje rijden is dat je wat moet bijbetalen. De bloemen in de kerk worden toch ook klaargezet door de bloemist. Gewoon eens navragen bij je bloemist. groetjes, Carolina
bij odefleur leveren ze het boeket de dag van je trouw kijk eens op www.odefleur.be groetjesevita