Terug naar overzicht
Ik heb mijn lingerie in de winkel van mijn kleed gekocht. Was eigenlijk super gemakkelijk konden we meteen alles testen :-)Voor het korset is het bij mijn 95 euro en de opvulsel (ik moet even valsspelen want zelfs een B-cupje was nog te groot) waren iets van 20 euro. Dan nog een slipje van 25euro. Viel mij nog goed mee eigenlijk
Dag Lieve,Heel belangrijk is dat het goed aansluit en lekker zit.Princess Tam Tam, Marie Jo hebben mooie modellen, ik zou wel wachten op de nieuwe collectie, je hebt nog tijd genoeg hoor.Naar de zomer toe zal er meer wit inzitten.SuccesMarieke
Bij mij hebben ze aangeraden hiermee te wachten tot een maand voor ik ga trouwen, maar dit komt ook omdat ik nog enkele kilootjes wil vermageren. Rebekka20/03/2010
Hey,Heb je al juwelen?Ik maak er namelijk op maat, heel goedkoop van zeer goede kwaliteit.
Ik heb mijn lingerie gekocht bij Marie-Fleur in Lier. Daar hebben ze enorm veel keuze en nemen ze echt te tijd om je te helpen. Ik had een setje van Selmark zie www.selmark.be gekocht, niet echt duur en toch comfortabel (en sexy ;-)).Wat je zeker moet meenemen als je lingerie gaat kopen is een foto van jezelf in je trouwjurk. Dan kunnen de verkoopsters perfect de uitsnijding zien. Indien mogelijk ook een stukje stof, al is dat wel wat moeilijker.Veel succes en geniet ervan!