TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
22-5-2010
|
18-11-2009 21:02:23
Ik ben daar niet geweest, maar ik kan je wel Le Chapeau aanraden in Antwerpen !!! Zeer goede service, nemen rustig hun tijd, ruime keuze, ...
|
|
Tessa
10-10-2009
|
19-11-2009 7:51:52
Hannelore,
Ik ben bij Koonings geweest... Bbbrrrr, nooit meer... Boers - niet vriendelijk - en tja... alle jurken hangen daar en that's it.. allé ja,andere dames die er geweest zijn vonden het er dan weer wel goed las ik hier dus...
Wil je er naartoe, gewoon doen... Voel je je er niet goed, stap je gewoon buiten, voel je er goed... leef je uit!!
Ik ben bij Le Chapeau in Bree geweest... Super service...
Gr. Tess
|
|
Dithe
30-7-2010
|
19-11-2009 8:00:50
Hallo,
Ik ben er vorige maand geweest en had een hele vriendelijke verkoopster. Ik heb er niet mijn zin gevonden maar het was best wel gezellig; Er werd me niets opgedrongen en ik had niet een schuldgevoel omdat ik er geen beslissing had genomen. Het is waarschijnlijk ook te zien wie er je begeleid.
Groetjes Judith
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
19-11-2009 12:13:05
Ik ben wel naar Koonings geweest, had zoals gevraagd werd op de site een afspraak gemaakt en het was super ! Een superleuke winkel en ik was er heel tevreden van ! En m'n lingerie heb ik gevonden bij JPC in Antwerpen ! Ook een fantastische mooie winkel ! Aanraders.
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
19-11-2009 18:12:17
Ok, ik ga het dan toch proberen: kan nooit kwaad hé! Bedankt voor al jullie reacties!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
19-11-2009 19:35:03
Hoi, ik had ook al enkele negatieve (maar ook positieve) reacties gelezen over koonings toen ik er kwam. Ik was er echt super tevreden over. Ik denk dat het er idd (en niet alleen bij koonings, dit gaat voor elke winkel op) vooral van afhangt wie je bedient en hoe het humeur van je verkoopster op die dag is. :) Het blijven mensen natuurlijk hé. Als je je ergens niet goed voelt, vertrek dan en zoek je kleed ergens anders! Misschien krijg je er anders spijt van.
|
|
|
10-3-2010 17:05:20
Ik heb er onlangs mijn jurk gehaald en ik ben heel tevreden. Veel erg leuke en vriendelijke verkoopster. (mandy) De eerste jurk was meteen de hoeie heb er ook maar een paar aangehad want ik was meteen verkocht.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|