Terug naar overzicht
Onze viering werd gedaan door rent a priest;Voor meer uitleg mail me op honnay@hotmail.com
Wij hebben net ons eerste gesprek met UVV consulente achter de rug en zijn zeer positief. Ze geven tips, maar je mag uiteindelijk alles doen zoals je zelf wenst, ze staan open voor bijna alles denk ik. Hebben ook ons 1e huiswerk meegekregen om eens wat langer bij de dingen stil te staan.GroetjesKim
Hey Eline,het antwoord kan toch niet moeilijk zijn: zijn jullie katholiek of vrijzinnig?Wij hebben onze viering met het UVV gedaan omdat ik niet achter de Kerk sta en niet in God geloof. Geloof je wel in God, dan kan je beter voor de goede herder of rent-a-priest kiezen, want hoewel het UVV je niet gaat weigeren, strookt dat toch met de vrijzinnige instelling.Geniet er alleszins van!Véro
Dag bruidjes, wij trouwen ook niet voor de kerk maar ik had graag een viering. Ik had nog nooit gehoord van UVV. Heb eens op de site gekeken en ziet er echt super uit. Het is me wel niet duidelijk of de dienstverlening gratis is of niet... Kan me iemand hier op antwoorden? Alvast bedankt! En ik wens iedereen een onvergetelijke trouw. GrtsMargo
wij deden onze viering met "de goede herder" en wij waren er super tevreden over!!! Eerste gesprek verliep héél vlot en daarna verloop alles via mail. Je krijgt een bundel vragen en ook een hele hoop teksten waaruit je kan kiezen of die je kunnen helpen bij het opstellen van je tekst!Ook kan je bepalen in hoeverre je al dan niet over "god" zelf wil praten in je viering. In elk geval wij waren héél tevreden en onze familie en vrienden waren vol lof over onze viering. Wij zouden niet twijfelen en opnieuw voor deze mensen kiezen!!Veel succes!Patricia