Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal Ten Dauwe

18-11-2009 21:21:57
Hallo Iedereen,
Heeft er iemand reeds ervaring met feestzaal Ten Dauwe in Aalter. We zouden er een BBQ voor +/- 150 personen willen laten doorgaan. Is de zaal niet te groot voor 150 personen? Groetjes

Femke
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1000

dierk

Meld misbruik18-11-2009 22:43:03

Beste Femke,

Zeker niet te groot...perfecte keuze..wij komen er enorm veel..enorm lekker eten,uitstekende bediening,enorm vriendelijk personeel..Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik20-11-2009 11:58:18

Hey Femke,

wij trouwen op 28 mei en gaan daar onze feest geven. We zijn in maart eens uitgenodigd geweest en mochten daar gaan eten met de ouders en schoonouders. (voor ons was het gratis de ouders te betalen natuurlijk!) was dik in orde. Nu maandag gaan we daar terug gaan eten ( hebben een bon gekregen ter waarde van 100€ omdat we daar onze zaal hebben vastgelegd!) Maandag bespreken we dan de definitieve menu, en alles wat we nog willen weten. Ik zou zeggen, nie twijfelen gewoon doen!

Groetjes

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik20-11-2009 19:06:54

Femke,
geen vrees : als je ong. 150 gasten verwacht, wordt de zaal zodanig opgesteld dat je niks zal merken van een "te groot"-gevoel. Ze wordt ook heel mooi aangekleed voor huwelijken (witte tafellakens, roze linnen servetten, witte bloemstukjes met groen,... heel sober maar echt heel mooi).
En bedenk ook dat een ronde tafel 2 x zoveel plaats inneemt als een rechthoekige. Met tien ronde tafels staat het al gauw vol hoor :)
Dus geen reden tot twijfel. Integendeel, wij wilden net dat er een ruime dansvloer zou vrijgehouden worden, ook al zal dat dus een leegte zijn tijdens het diner, dat geeft niet, we zitten met een overgrote meerderheid dansers.
Je zal wel zien : ze doen dat daar héél goed !

Femke
29-5-2010
 Meld misbruik22-11-2009 15:17:35

Bedankt voor jullie reactie!!! Ik ben al wat zekerder over onze keuze! Ilse, wij gaan voor 29 mei!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...