Terug naar overzicht
Hey Lauraik ga in West-Vlaanderen, RoeselareBeauty RoomHeel tevreden, toffe meid en niet veel geldik heb al geboekt één dag voor mijn huwelijkheb het wel al eens op voorhand geprobeerd!grISabel12-12-09
Of iemand die adresjes kent in Antwerpen? Mij zegt het ook wel iets!
In Antwerpen kan je het bij Instant Spa laten doen, zij werken met Sunfx, echt een heel goed systeem.Ik ga het binnekort ook eens laten doen, later hierover een review dan.Maar hier vind je alvast mijn bevinden van Instant Spa http://www.lovetomakeup.be/blog/beauty/bezoek-aan-insta...
hallo,ik heb dit een keertje in Kapellen gedaan en het trok op niks!!!!Let er aub mee op!!!!Ga zoiezo het een keer proberen, valt het mee, kan je het nog een keer laten doen,valt het niet mee, weet je dat je zonnebank moet doen.dit is veiliger dan laten tannen. Want wat als het echt niet mooi is.geloof me, ik spreek uit ervaring!!!xxxx succes xxxx
Hallo,Ik ben ook in Roeselare geweest, Beauty Room!Wel 2 dagen op voorhand geweest, samen met mijn mama! En we waren er alle 2 zeer tevreden over!Groetjesleen18/07/09
Hallo,ik heb over 4j met de trouw van mijn zus het in overweging genomen en uiteindelijk het dan toch niet laten doen.Vooral omdat het toen 34°C was die dag, en de plekjes waar je het meest transpireert zoals, handplamen, oksels,... daar verdwijnt de kleur het vlugst aangezien daar je poriën zijn,...Nu, ieder huid en persoon is anders,...Ik zou ook zeggen, probeer het eerst een tijdje op voorhand en anders zonnebanken,..Groetjes en succes,Noortje 17/07/10
ik had dit eerst als test laten doen en heb toen resoluut gekozen om dit niet te laten doen op mijn huwelijk, het zag er onnatuurlijk uit, zelfs beetje een oranje schijn, heb toen wat zonnebank gedaan en dit was mooier