Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles loopt vlot

19-11-2009 12:25:01
Dag Bruidjes,

Ik trouw 3 juli 2010 en alles loopt vlot. giseren ben ik naar een naaister gegaan en die gaat mijn droomkleed maken.
De zaal ligt vast, alleen de menu nog eens tegoei kiezen. DJ's liggen vast, ja heb 3 DJ's en een life optreden van mijn nonkel die al jaren optreed met leuke muziek voor jong en oud.
Volgens mij komt alles in orde, ik maak mij er niet echt druk om.
zoeken nog een fotograaf en de kerk en de wet moeten ook nog vastgelegd worden , maar ik zie geen problemen in het vooruitzicht.
Alleen was ik in de week een steentje van mijn verlovingsring kwijt, zomaar eruit gevallen , maar dat gaan ze ook in orde brengen.(hij was duur genoeg, dan mag dat wel)
Dus ik ben er gerust in!!!

groetjes,
Een geruste bruid
Kim
3/7/2010

Kim
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 879

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik19-11-2009 12:36:21

Dat is eens iets anders he, een bruid die er gerust in is. :) Ben blij voor jou!
Welke naaister heb je trouwens? Heeft ze goede referenties?

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik20-11-2009 10:30:07

Hey Kim
Bij mij loopt ook alles vlotjes. Voorlopig ben ik er dus ook nog gerust is. (Ik ken mezelf... naarmate D-day nadert wordt ik sowieso een stresskip!)

De wet en de kerk zijn vastgelegd bij mij. De feestzaal en DJ ook en een fotograaf heb ik ook al want dat doet een vriendin die beroepsfotografe is. Zelfs mijn klees heb ik al gereserveerd.
Momenteel ben op zoek naar vervoer. Mijn vriend en ik zouden graag een oldtimer (bij voorkeur een witte) huren, maar dat blijkt niet zo makkelijk. Het is te zeggen... echt dicht in onze buurt (Zemst dus tussen Mechelen en Vilvoorde) zijn er niet zoveel 'verhuurders' en als je verder gaat lopen de kilomters toch al snel op...
Maar daar vinden we dan ook wel weer een oplossing voor. :-)

Groetjes

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik20-11-2009 10:31:08

*kleed dus ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...