Terug naar overzicht
Ik heb wel al een paar ideetjes. Mag ik soms je mailadres?bedankt
hallo SabrinaMij mag je ook je mail adres geven. Het mijne is elsdombrecht@telenet.be Bedankt!
Hoi Sabrina,Mijn mailadres is: vermeulen_leen@hotmail.com en ik kan wel wat hulp gebruiken op de zoektocht naar de juwelen die bij mijn jurk passen.Groetjes,Leen
hoi sabrina mij mag je ook ideetjes geven. Mijn mailadres is joke08@hotmail.commerciekes
OoOoOH!mij mag je ook altijd ideetjes geven want de zoektocht is helemaal niet gemakkelijk!kaatdi@hotmail.commercikes!!!
Hallo Sabrina,persoonlijk vind ik de stijl van Linea Raffaelli zeer mooi, als je daar iets aan hebt ;-)mijn adres is kirstendenil@gmail.comgroetjes,Kirsten
Hoi SabrinaIk had héél graag eens gezien of je mij kan helpen, heb mijn zin van ketting gevonden, maar dan vond ik de bijpassende oorringen niet zo mooi en wou er graag een bijpassend armbandje bij maar dat was er dan ook niet en allemaal aparte dingen zoeken is veel te moeilijk... Contacteer je mij? Dan bespreken we het eens?Mijn emailadres is deborah.debbaudt@telenet.beBedankt!GroetjesDeborah
Sabrina,mijn mailadres is verstraeten_dominique@hotmail.com
@ Dominique: db_sabrina8@hotmail.com@ de rest: ik heb jullie allemaal gemaild, indien niet, stuur gerust zelfBedankt allemaal voor jullie reacties en hoop jullie allemaal te kunnen helpen.
Je mag me ook altijd info sturen. b_liefje@hotmail.comAlvast bedankt!Lieve04/09/10
je mag mij ook altijd een mailtje sturen.andries_veronique@mns.comgroetjes
Sabrina, mij mag je ook altijd een mailtje sturen! Heb totaal nog geen idee qua juwelen! Dus zou heel handig zijn! (mlagaet@hotmail.com)Alvast bedankt !!
Dag Sabrina,Leuk dat je ons wil verder helpen! Van waar ben je afkomstig? Ik zoek retro-uitziende juwelen, met als hoofdkleur diep donkerblauw... Zie jij daar mogelijkheden in?Mijn mailadres: sara.boogaerts@gmail.com.Alvast bedankt!
Sabrinaik heb mijn trouwkleed reeds gekozen. Bezorg je me je emailadres, dan stuur ik een foto door. Mijn email is els_scheirlinck@hotmail.comTot snel!Els
Hallo,Mijn e-mailadres is db_sabrina8@hotmail.comAlle aanvragen worden behandeld, vandaag of morgen krijgen jullie allemaal al een aantal voorbeelden en voorstellen doorgestuurd. Gelieve mij wel allemaal te laten weten voor wanneer de trouwdatum is en een foto van het kleed toe te voegen en ventueel speciale wensen. Van sommige mensen heb ik deze info reeds gehad en zal zo snel mogelijk antwoorden
ik heb een jurk van linea raffaelli. Heb je een paat voorbeeldjes van juwelen dan mag je mij dteeds mailen katleenceuppens_64@hotmail.com