Terug naar overzicht
ik weet dat er een map bestaat om je huwelijksmis mee samen te stellen. moet ze zelf ook nog gaan kopen. ik weet dat ik ze hier in de buurt in het boekenwinkeltje van de abdij kan vinden maar weet niet of ze nog ergens anders verkocht worden ook.
Kun je een map kopen? Wij hebben een hele hoop gekregen van de diaken via mail. Is toch een 150 blz. Annelies ze zijn onderweg. :)
Stephanie, kun je het naar mij ook doormailen aub?mlagaet@hotmail.comDankjewel !!
Stephanie wil je ze ook naar mij doormailen? Onze mis is pas in juni, maar we zijn er stilaan toch wat mee bezig!Alvast bedankt!groetjes,Karolienkarolien.vekemans@gmail.com
@ StephanieNen helen dikke mercie!!!
Hey Stephanie, ik val duidelijk in herhaling, maar zou je het ook naar mij kunnen doormailen aub? Mijn e-mail adres is kinschots_kim@hotmail.com.Al nen dikke merci!GroetjesKim
Hallo Annelies,Zou je de bundel die je van Stephanie gekregen hebt, ook naar mij kunnen doormailen?Dikke merci!vermeulen_leen@hotmail.comGroetjes,Leen
hoi!zou het mogelijk zijn om de bundel OOK naar mij door te sturen? het zou een grote hulp zijn :)mercikes!!!!kaatdi@hotmail.com
Ik stuur je enkele misboekjes op waar wij al iets of wat van inspiratie hebben uit kunnen halen en ons voorlopig misboekje zend ik erbij!GroetjesDeborah
Bij ons heeft de priester een aantal boeken meegegeven waaruit we zelf teksten mogen kiezen. Met de uitleg hoe het juist opgebouwd is. Maar we willen niet dat het een saaie viering wordt. Het is trouwens een VIERING...daarom willen we er graag een eigen toets aan geven...Daarom willen we zoveel mogelijk inspiratie opdoen... je mag mij dus deze informatie ook gerust doorsturen!!tinnedestaercke@msn.com
Zou er iemand mij de bundel kunnen mailen? Ik vind geen inspiratie genoeg op het internet.andries_veronique@msn.comBedankt!!
Annelies,ons misboekje heb ik doorgemaild.groetjes,Windy
wij zijn ook stilaan bezig met onze misviering. Alle inspiratie is daar inderdaad welkom bij. Zo u je die informatie ook naar mij kunnen doormailen? (anneliesgilis@yahoo.com)Merci!
Graag zou ik ook wat voorbeeldmisboekjes ontvangen... (volders.karen@telenet.be)Alvast bedankt,Karen
En ik ook! Hartelijk dank!!! go_to_ellen@yahoo.co.uk