Terug naar overzicht
wij betaalden 5500 euro. we logeerden in de samaya en royal pita mahageweldige reis!
En dit was voor hoeveel nachten en welke periode? Zijn wel de twee meest luxueuze hotels van Bali, niet? Ook nog uitstapjes gedaan? Zitten die mee in de prijs?Bij welk agentschap?Groetjes
We zijn dit jaar voor een kleine drie weken naar bali gegaan van é& september tot half oktober. We logeerden in de pita maha en the gangsa geboekt met pegase. In totaal waren we 6000 euro kwijt aan vluchten, hotels en ontbijt. Ginder zelf hebben we nog een 1500 euro uitgegeven. Ginder is het leven wel heel goedkoop zelfs als je heel luxueus doet, vallen die prijzen goed mee. Echt een superreis om nooit te vergeten.
Voor 2 weken Bali moet je inderdaad tellen op een 5000 euro in het hoogseizoen (alles inbegrepen).Je kan de reis (veel) goedkoper maken als je het hotel en de vliegreis zelf boekt.Op de website van Singapore Airlines vind je gemakkelijk hun tarieven terug. Als je ter plaatse bent vind je meer dan genoeg (taxi)chauffeurs die je de ganse dag rondrijden voor +- 35 euro. Ik zou je wel aanraden om langer dan 10 dagen te gaan, je moet al tellen dat je minstens 24u kwijt bent met de heenreis alleen.PS: ik ben al 8x in Bali geweest.Groetjes en een prettige reis!
Stephanie , Wij nemen de Shocking Promo Bali.(Google dit eens) Voor 15 dagen , Hotel met ontbijt , Vluchten inbegrepen , 5 uitstappen zitten we met deze promo rond de 3500€ voor ons 2.Wij zijn ook echt helemaal weg van Bali...Zal bij zijn als ik volgende maand kan gaan boeken!Nog veel succes!Dorien09/07/10
we hebben geboekt bij spillemaeckers hopland in antwerpen. Dirk kent echt heel veel van bali. Was toevallig dat ik daar terecht kwam.Er zijn nog duurdere hotels hoor : ) Veel duurdere zelfs... maar volgens dirk was dat echt niet nodig op bali en hij had groot gelijk!Deze waren al luxe genoeg voor een '"normale" mens.Wij hadden een stopover in hong kong met enkele excursies inbegrepen en dan de nachten in de hotels + ontbijt + 2 diners.Geen excursies in de prijs . Wel een trouwpakket. (we zijn daar getrouwd)Kan je daar heel goedkoop en het was echt een intiem moment. En in de royal pita maha was het heel prive. Niemand gezien die dag en we werden door 10 man personeel in de watten gelegd..In bali moet je zeker de volgende dingen doen:- etentje in restaurant mosaic in ubud- logeren in ubud (hotel met zicht op ayung river.. echt paradijs daar)- raften (ik ben niet sportief, maar dat was geweldig.. qua natuur en niet zo wild zoals je zou denken)- monkey forestom te logeren zou ik wegblijven uit kuta. Je kan er s'avonds vanuit vb seminyak gemakkelijk naar toe.Als je van luxe houdt zou ik zeker seminyak proberen te nemen. Het is niet dat daar vb een boulevard is met luxe bars en restaurants, maar her en der liggen er wel hele leuke zaken zoals vb hu'bar, the living room, kudeta, la lucciolaQua honeymoonsfeer is bali de beste beslissing die je kan nemen...De kamers, de sfeer, de extra attenties,.. echt helemaal geweldig!Moest het niet zo ver zijn, ik ging volgend jaar terug!Persoonlijk zou ik liever iets meer uitgeven aan de huwelijksreis, want dat ervaar je veel intenser als je huwelijksdag zelf.
@Dorien, met welke touroperator zou je dan op reis gaan? Als ik google kom ik alleen promo's tegen van vorig jaar.Nathalie17/07/2010
Bali is op zich niet duur hoor. Als je van cultuur houdt zou ik het zeker combineren met een ander eiland want de tempels stelden daar niet veel voor vond ik. Ubud en omstreken zijn 'niet mis' maar ik miste de ethenticiteit voor mij is bali heel erg tegengevallen... ik had mij voorbereid op toerisme maar had niet verwacht dat dit echt overal op het eiland ging verspreid zijn.thailand is ook heel prachtig om op huwelijksreis te gaan... persoonlijk was dit voor mij wauw van dag 1 tot de laatste dag. maar hangt natuurlijk af van je eigen wensen en verlangens
thailand is idd ook heel mooi. Maar ik vind het toch niet zo fijn om met het sekstoerisme geconfronteerd te worden.Ik ben er 3x geweest en op elke plaats merk je het toch.Mijn mama heeft zelfs eens gezien dat er iemand betaalde om met 3 kindjes mee te gaan.Als je in patong bent en de vrouwen (of mannen) hangen rond je kersverse echtgenoot.. ik weet het niet hoor, of ik dat nu zo honeymoon vind...