Terug naar overzicht
Hey!ik heb bij mijn kleedje bijpassende oorbellen, krans en armband en dat kwam samen op 200 eurogroetjes
bij maxims couture (mechelen en aarschot) heb ik die juwelen gezien. Op hun website vind je er al enkele terug.grts
Bij Maxims in Aarschot, Linx in Leuven en Hasselt en Concept LR in Brugge.In deze winkels kan ik ze allemaal kopen.Mijn oorbellen, armband en ketting komen samen op 130 euro.Nathalie17/07/2010
ik heb mijn ketting, armband en oorbellen samen met mijn trouwjurk gekocht bij LR concept te Brugge in de Smedenstraat.juweeltjes kosten samen 153 euro.
Hey Ellen,Ik heb mijn trouwkleed in cermo in turnhout gekocht van Linea Raffaelli en heb er ineens daar juwelen bij gekocht. Een parelketting (wel de grofste van allemaal denk) voor 185 euro en bijpassende oorbellen voor 30 euro van Linea Raffaelli. De armband heb ik niet gekocht want die koste dacht ik nog eens rond de 60 euro.groetjes ellen26/06/2010
Ik heb mijn oorringen en ketting ook in de conceptshop in Brugge gekocht, samen rond de 150 euro.
Ik heb mijn linea juwelen bij Linx in Hasselt gekocht. Ketting, armband en oorbelletjes waren samen zo'n €250. Na een paar maanden ontdekte ik dat er een parel kapot was van mijn ketting. Ben toen teruggegaan en heb meteen een nieuwe gekregen. Prima service dus!