TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-12-2009
|
20-11-2009 10:17:11
Is heel normaal hoor. Denk dat alle bruidjes last hebben van die twijfel of de jurk die we gekozen hebben het nu echt wel is. Maar als je zegt dat het bij de 2de keer passen opnieuw het wow-gevoel had dan zou ik niet twijfelen hoor. Dan is het echt wel dé jurk! Heb daar ook veel last van gehad maar zit nu op 3 weken voor ons huwelijk en mag nu bijna iedere week gaan passen en iedere keer opnieuw voel ik mij een prinses! Alleen tussen de bestelling en de eerste pas (zaten 6 maanden) heb ik echt wat afgetwijfeld. Nu ben ik alleen nog maar aan het genieten! :-0
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
20-11-2009 13:23:01
Hey, ik heb dit ook hoor, zeker hoe meer trouwkleedjes ik zie op het internet, hoe meer ik twijfel. Dus probeer ik maar niet te kijken ;) Ik heb mijn kleedje besteld in juni en ik trouw pas in 7 mei, dus ik heb er wel heel veel tijd tussen zitten. Ondertussen kan ik me zelfs nog moeilijk inbeelden hoe het er weer uitzag :S Ik heb wel een foto maar mijn mama en zus zeggen dat ik er toch heel anders mee uitzag. Maar ik denk ook als ik ga voor mijn eerste pas in Januari dat mijn twijfels wel weer weg gaan zijn.
XX Liesbeth
|
|
debby
23-10-2010
|
20-11-2009 13:46:06
Hey
Snap helemaal hoe je je voelt ! Ik trouw 23.10.2010 en heb 3 weken geleden mijn kleed besteld. Mag nu wel in december nog een keertje komen om het pas model te tonen aan mijn 2 getuiges en dan is het wachten tot juni
ben echt bang dat iedereen het 'te simpel' gaat vinden
Debs
|
|
véronique
21-5-2010
|
20-11-2009 16:46:26
heyhey,
Ik trouw op 21 mei 2010 en ben naar 2 winkels geweest. bij de eerste had ik echt een wowgevoel, maar durfde het niet om al bij een eerste winkel dit kleed te kiezen. Nu ga ik op 3 dec toch terug, want ik heb echt het gevoel dat ik dat kleed nog is moet aanzien.
Dus enige twijfel is normaal dnek ik.
|
|
Els
29-5-2010
|
20-11-2009 18:41:35
Hallo
da's volkomen normaal, ik had net hetzelfde. Ik ben gisteren mijn jurk gaan bestellen en zocht vandaag naar een foto van de jurk op het internet en heb er één gevonden. Op de foto vond ik het wel mooi, maar ook niet "wow" -in tegenstelling met in de winkel-, dus even lichte paniekaanval. Toen beeldde ik me weer in hoe ik gisteren met de jurk aan voor de spiegel stond en de twijfel was snel verdwenen. Niet te veel zorgen in maken, een foto is nooit "echt" en tenslotte is de persoon op de foto jou niet, maar een model dat al die jurken showt. Ook zij staat niet met elk model.
veel plezier nog met de verdere voorbereidingen! Els 29.10.2010
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
20-11-2009 19:22:25
Ik denk dat je best geen foto's meer opzoekt van je kleed, gezien iemand anders er toch altijd anders zal uitzien dan wanneer jij het aanhebt. Ik kijk ook niet meer naar foto's van andere jurken, omdat ik bang ben dat ik anders ook zou gaan twijfelen... Gewoon af en toe kijken naar de foto van mezelf in mijn trouwkleed en ik ben direct terug superenthousiast over mijn keuze!
Stefanie 27/08/2010
|
|
Vera
22-8-2009
|
20-11-2009 20:08:28
Ik had net hetzelfde gevoel. Ben 2 maanden na bestelling nog eens teruggegaan naar de winkel, want ik was helemaal vergeten om een foto te maken. Daarna was ik weer wat gerustgesteld, hoewel ik idd ook het gevoel had dat mijn jurk veel te eenvoudig was. Maar: eenvoud siert en iedereen vond mijn jurk prachtig. Ik had mijn juwelen wat opvallender gekozen (vrij dikke parelketting van linea) en toen was het plaatje compleet. Het probleem is gewoon dat er teveel tijd tussen de bestelling en de eerste pas zit; tijd zat om te twijfelen dus! En als je geregeld op trouwsites surft en andere, mooie kleedjes tegenkomt, komen de twijfels weer naar boven!
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-11-2009 15:59:16
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat veel bruidjes denken dat hun jurk 'te simpel' is! Wat is dat precies, te simpel? De moderne kleedjes zijn toch eerder eenvoudig? Ik denk echt niet dat iedereen verwacht dat we daar nog als versierde taarten met hoepelrokken komen binnengewandeld, hoor! ;)
|
|
Edel
7-8-2010
|
27-11-2009 14:34:14
Hey iedereen,
Hahahaha goeie Karmen ;-) Ik vind dat je volkomen gelijk hebt! Er wordt nog maar al te vaak aan die cake-modellen gedacht! Daar komt het schuimpje!!! Ik denk dat we allemaal wel twijfelen gedurende de hele voorbereidingen en uiteindelijk zullen we allemaal prachtig zijn!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|