Terug naar overzicht
ik trouw op 12 februari 2010 en ga op 16 januari 2010 voor de eerste maal mijn jurk passenik ga mijn schoenen meehebben voor die pasbeurt zodat ze van eerste keer de zoom kunnen inleggenmijn juwelen heb ik direct gekozen samen met mijn jurkvoor mijn bruidsboeket en mijn kapsel neem ik een foto mee
Ik ben op 19 september getrouwd en had mijn eerste pas einde augustus.Niks om je zorgen over te maken !Schoenen heb ik 4 dagen voor onze trouw gekregen. Ze waren al twe weken besteld maar de leverancier was al bezig met de nieuwe collectie...Kleed is afgespeld op pasmodel van in de winkel, dus dat is geen enkel probleem.Bruidsboeket heeft mijn man gekozen in samenspraak met bloemist die niet eens wist hoe mijn kleed eruit zag.Juwelen heb ik mogen meenemen van bij juwelier en met tweede pas kunnen kiezen.
Hey,Mijn kleed is al besteld van september en ik ga ook pas in april kunnen gaan voor de 1e pasbeurt. De vrouw van die winkel zei dat je altijd tss de 6 en 8 maanden "levertijd" mag verwachten. Wij trouwen wel pas op 7 augustus dus ik heb daarna nog voldoende tijd voor alle aanpassingen e.d. te laten doen. Maak je maar geen zorgen, het zal wel allemaal goed verlopen. Waar een wil is, is een weg :-)Veel succes nog! GroetjesWendy
Hoi Ik heb mijn kleed in juni besteld en kan in januari bellen of het aangekomen is en dan kan ik nog eens gaan passen. Dan wordt alles afgespeld en dan gaat het denk ik ook april zijn voor ik mijn 2de keer (en hopelijk laatste keer) ga kunnen passen.Groetjes
Ik heb mn kleed begin november besteld en kan eind februari voor het eerst terug gaan passen ! Aftellen dus !!!
Ik snap het probleem niet echt... Schoenen en juwelen kan je best al bijhebben bij die eerste pas, zodat je al een totaalbeeld hebt en zodat ze jouw kleed op de juiste (hak)hoogte kunnen afspelden. Dus die moet je dan toch voor je pas al kopen.Heb je een stukje stof meegekregen? Dan kan je a.d.h.v. daarvan je schoenen en dergelijke zoeken. Ook kan je zo je bruidsboeket afstemmen op je kleed.Groetjes en geen paniek, dat zal wel loslopen!Véro
ik heb nu wel een paar pasbeurten gehad voor mijn kleed (een 5tal) maar ik kreeg de eerste keer metteen een stukje stof mee van de kleur van mijn kleed, dit was handig voor schoenen enz... bijpassend te zoeken.
Schoenen en juwelen heb je inderdaad al best voor je eerste pas! Heb je geen stofje meegekregen met de kleur van je jurk om de kleuren op elkaar af te stemmen? Voor de rest is het helemaal niet zo raar dat je eerste pas pas in april is, hoor! Niks om je zorgen over te maken!
Hallo allemaalBedankt voor jullie reacties, heb geen stof meegekregen, op mijn kleed staat een serieuze leveringstermijn. Ik wou daar in de winkel geen schoenen kopen. Ben gewoon om altijd op hakken te gaan en traditionele bruidsschoenen zijn niks voor mij. Ik heb er vertrouwen in dat ik wel de juiste schoenen zal vinden maar ze moeten wel helemaal afgestemd zijn op de kleur van mijn kleed. anders moet ik eens naar de winkel bellen en vragen voor een stukje stof. Heb dat al gedaan bij de aankoop maar omdat mijn kleed pas laat binnenkomt is dat blijkbaar een probleem
Hey,Voor je eerste pasbeurt zijn schoenen én lingerie het belangrijkste! Juwelen kan je achteraf nog kiezen dus daar zit niet zo'n haast bij.Ik had mijn kleed eind januari besteld (vanwege zwangerschap) en heb vorige week mijn eerste pas gehad. Mijn volgende pas is half januari. Wij trouwen in april. Het zal van winkel tot winkel afhangen zeker wanneer en hoeveel pasbeurten je hebt?