Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bustierjurk zonder halsketting?

20-11-2009 15:33:52
Hallo allemaal,

Ik heb enkele weken geleden een bustierjurk besteld.
En nu vroeg ik me af of dat kan, een bustierjurk zonder halsketting? Op de meeste foto's zie je bij dat soort jurk toch een halsketting. Ook bij de foto van mijn jurk.

Maar korte kettingen staan we gewoon niet vind ik. Als ik al eens een ketting draag (niet vaak) dan is het een lange. Maar dat kan natuurlijk niet bij zo'n jurk.

Zijn er nog bruidjes met bustier die geen ketting gaan dragen?

Mijn haar zal waarschijnlijk ook heel eenvoudig blijven. Ik heb een korte carré en ga die gewoon mooi laten brushen, meer niet. Ik zou wel oorbellen en een armband willen dragen.

Ik ben eens benieuwd te horen wat jullie doen?

Lieve
04/09/10

Lieve
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 945

L.
24-4-2009
 Meld misbruik20-11-2009 15:46:09

Dag naamgenootje,
Bij mij net hetzelfde : ik draag alleen lange kettingen. Ik trouw dus met bustier en zonder ketting, wat die mevrouw van Pierre-Yves me ook wilde wijsmaken. Korte kettingen zijn gewoon niks voor mij.
Groetjes,
Lieve

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik20-11-2009 16:33:10

Ik heb ook een bustiermodelletje en zal hoogstwaarschijnlijk ook geen ketting dragen... Wel mooie oorbellen, ringen en armbandje. Ik vind het niet storend als je geen ketting draagt. Dan gaat de aandacht zeker volledig naar je kleed ;-) !!!

Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik20-11-2009 16:45:50

Ik ga waarschijnlijk ook geen ketting dragen. In de bruidswinkel deden ze me verschillende kettingen aan en ik vond dat die kettingen zelfs mijn gezicht minder mooi maakte. En mijn moeder bevesigde het ook.

Ik vind dat je gerust geen halsketting kunt dragen, zolang je andere dingen voldoende aandacht geeft.
En wat de meisjes in de winkel zeggen, maakt niet altijd uit een julwelenverkoopster wou me ook bijna laten geloven dat als je trouwt zeker een halsketting moet dragen.

Veel succes nog! Je zult hoe dan ook een mooi bruidje zijn met of zonder halsketting!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik20-11-2009 17:00:23

Bedankt alvast voor de reacties!
Bij Pierre Yves hebben ze me de jurk eens laten passen met de bijhorende ketting en dat was wel mooi. Maar toch vond ik mezelf mooier zonder ketting. Misschien omdat ik het niet gewend ben? Ik weet het niet.
Maar het stelt me gerust dat er nog bruidjes zijn die geen ketting dragen. Niet dat ik me zoveel aantrek van wat de anderen ervan zouden denken. Maar op je trouwdag wil je toch op je allermooist zijn hè :o)
Misschien zijn iets opvallendere oorbellen wel een oplossing om het geheel wat 'op te smukken'?

Lieve
04/09/10

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-11-2009 19:55:40

Ik heb ook een bustierjurk en normaal gezien sta ik ook niet met een korte ketting, heb een ander soort ketting gevonden.
Mail je me? deborah.debbaudt@telenet.be
Dan stuur ik je eens een foto door van de ketting...

Groetjes
Deborah

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik21-11-2009 15:54:19

Zelf vind ik een bustierjurk zonder ketting niet compleet & niet zo mooi, maar het belangrijkste is hoe je jezelf het mooist vindt!

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik22-11-2009 16:00:16

Dag Lieve

wij hebben ook vanalles rond mijn nek gehangen...maar niets paste of was mooi.
ik doe ook niets om zunne
ik kijk wel voor oorringen en misschien voor een armband, maar daar ben ik nog niet zeker van...
ik heb ook een eerder lange carree en ik ga woensdag om eens te proberen om het op te steken, is dat niet mooi dan ga ik het ook gewoon blazen hoor

Doe gewoon je gedacht!!

gr
Isabel
12-12-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...