Terug naar overzicht
mischien met een boormachine
Hoi,Bij de AVA of andere papierwinkels verkopen ze vaak ponsen in verschillende vormen en groottes. Misschien vind je daar iets wat geschikt is voor jou idee? Veel succes in ieder geval!Groetjes.Wendy
Bedankt, ik zal er zeker eens naar kijken!
Ik sluit me aan bij Wendy.Je hebt zo van die kleine perforators met vormpjes (hartje, beer,...) Maar er is er ook eentje met een klein gaatje.Ik heb er zo eentje gekocht voor onze bedankingen. Kost iets van 8 euro, schat ik. Ik ben het vergeten.Vanwaar ben je? Ik wil de mijne wel kwijt tegen een klein prijsje. (4 euro)
Dat kan je met een eyelet-tool van Fiskars bvb. Dit vind je bij het scrapbooking gereedschap, het is een soort stevige springveren staaf met aan één uiteinde het gaatje en aan het andere uiteinde de top om je metalen eyelet mee dicht te maken. Héél handig. Prijs : 15.90 € voor 3 (www.chti-scrap.fr/catalog/fiskars-m-28.html )Je kan ook gaatjes maken met een gaatjestang, zoals men gebruikt voor in lederen broeksriemen. Op zo'n tang heb je veel maten van gaatjes. Maar geen idee of het lukt om door papier te gaan daarmee.Sukses !
in AVA verkopen ze zulke gaatjestangen, kost niet zoveel, ik heb er mij toen ook een aangeschaft.
leuk! kunnen we je uitnodiging eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes