Terug naar overzicht
Dat zou ik niet duur noemen. Het is volgens mij een heel correcte prijs.
Wij betalen 500 euro dus nee vind het niet duur. :)
Is de normale prijs, wij betalen 450!
Hey Shirley,Dit is ongeveer de prijs die je zowat overal gaat betalen. De meeste DJ's vragen tussen de 300 en 400 euro. Er zijn er uiteraard die duurder zijn, dat zijn de mensen die dit echt doen als hoofdberoep. De goedkopere zijn dan weer opstartende jongens of soms ook zwartwerkers... Duur is het niet te noemen - vergeet niet dat de DJ uren voor en na het feest bezig is met opstellen en afbreken van zijn materiaal - wat echt wel een zwaar karwei is hoor. Vergelijk deze prijzen eens met die van een fotograaf of ceremoniemeester - die mensen vragen dikwijls veel meer voor een makkelijkere (minder zware) job. Dit betekent niet dat ik deze mensen wil aanvallen ofzo het is gewoon een vaststelling. DJ's (zoals ik) doen hun werk gewoon heel graag, als het echt was om serieus te verdienen vond je geen dj's meer aan een prijs die amper de kosten dekt. Indien je meer info wenst : hout1234@hotmail.comgroetjes
Wij hebben ook €450 betaald.
DJ'en is geen zwaar werk.Je moet een hele avond rechtstaan ... dat maakt het zwaar. Een installatie plaatsen is in principe geen zwaar werk voor de dj want daarvoor kan je verhuurders aanspreken.Als je moet leven van dj'en moet je ofwel meer dan 1 dj in dienst hebben ofwel erg veel geld vragen, want hoe je het ook draait of keert, in de week valt er niet veel te dj'en en gedurende de wintermaanden trouwt er weinig volk. En ik ga me hier niet uitlaten over het al dan niet 'pro' zijn van een dj ( als je dat wil weten moet je me maar emailen ).Of 400 euro veel is ... als je weet dat een beetje een deftige licht en geluidsinstallatie laten plaatsen om en bij de 200 euro kost dan betaal je 200 euro voor je dj. Als hij de pannen van het dak draait is 200 euro een spotprijs ... als hij zuigt is 200 euro veel geld.Een dj is een consultant ... hij kan dus vragen wat hij wil, je betaalt voor zijn naam, zijn knowhow, de drukte in zijn kalender en misschien zelfs of hij goesting heeft of niet. Bij de kapper op de hoek ben je misschien goed geknipt voor 7,5 euro en ben je zo binnen en buiten. Bij de client in antwerpen wordt je voor 4x zoveel geld geknipt door een stagaire ... is het beter ... misschien wel maar misschien ook niet.Bij dj's is het net als fotografen ... wat voor de een duur is, is voor een ander verwaarloosbaar, foto's/muziek waren voor de een ongelooflijk, voor een ander trok het op niks.En ... hoe specifieker en extremer jullie eigen smaak hoe moeilijker het is een dj te vinden die aan jullie wensen kan voldoen.als jullie een goed gevoel hadden bij de man, en hij luisterde en inspeelde op jullie wensen ... dan is er weinig dat kan misgaangegroet, LeBart
wij betalen 550 euro all in.grtz
Laten we veronderstellen dat hij 8 uren werkt aan een prijs brutoprijs van 40 euros.Beetje vergelijkbaar zoals in de privé, en reken je daarbij: wat onkosten bij voor transport,materiaalslijtage,zaterdagwerk,verlofgeld,nieuwsjaarspremie...Dan zal dat op zijn minstens een vergelijkbare prijs zijn...grtz www.discovideo.be
Ik vind dit weinig. Wij betaal 650 euro. Dat is de prijs voor erkende DJ's die in team werken en waar je dus op kan rekenen.
Wij hebben verschillende dj's gecontacteerd en komen altijd op prijzen van 300 tot 500€. Dus dit is wel een normale prijs hoor.
Wij betaalden ook €400 voor een hele nacht draaien + licht- en rookinstallatie.Groetjes,Véro
De onze vraagt ook 450 euro, dus dit is een heel normale prijs!
Hey, dit is een normale prijs die je overal gaat vinden hoor. als hij een beetje up to date is gaat hij ook de modernere muziek hebben en dat kost voor zo iemand ook veel geld.ik heb het geluk dat ik een muzikale familie heb en dat deze op hun beurt mijn feest gaan laten knallen voor alle leeftijden en stijlen. dit kost mij niks en is mooi meegenomen. de huis dj van mijn zaal kost ook 400 euro en dan moet je ook nog apart de discobar betalen. ik vind dit een normale prijs. gewoon zorgen dat deze dj naar je wensen en verlangens luistert en voor iedereen een beetje speelt en dat komt dik in orde.groetjesKim 3/7/10
@Sophie, je klinkt wel als 'n letterlijke reproductie van 'n verkoopsplaatje, waarom zouden die in team nu echt zoveel beter draaien??? 't Blijven nog steeds 2 individuen hoor, die elk kunnen sucken of rocken, dus zou me niet te veel illusies maken over betere kwaliteit omdat ze in team draaien.
Amaai, dan hebben wij echt wel geluk!Wij moeten 200 euro betalen, tot in de vroege uurtjes, lichtinstallatie inbegrepen. En tis echt de moeite en hij doet het suuupergoed... Wij hebben hem al bezig gezien! Groetjes
Steffi, over wie gaat het? En waar gaat jullie feest door?We hebben ons feest in Zoersel - Antwerpen en moeten een installatie (klank en licht) huren van een firma, just4you ofzoiets. Dat kost ons alleen al +200 euro.Alle tips zijn welkom bij mij!