TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deborah
|
|
|
Theo
|
27-4-2004 21:35:56
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders: www.videomanie.be
|
|
Kris
|
22-8-2004 10:41:35
Beste,
Wij zijn Octet in Spe en we verzorgen muziek tijdens huwelijksvieringen. We hebben geen vast repertoire. Door de jaren hebben we wel wat ervaring opgebouwd en we willen iets nieuw altijd bekijken. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, dan kunnen we eens afspreken.
Met vriendelijke groeten,
Kris Verrelst
[Octet in Spe bestaat uit Marianne (zang), Kris (gitaar) en Kris (contrabas). Octet in Spe heeft Antwerpen als thuisbasis.]
|
|
André
8-1-2005
|
27-9-2004 14:48:47
Hoi Els, Wij hebben ook live-muziek voor onze dankmis : 2 personen, dame en heer. Je mag zelf je liedjes kiezen en in de mate van het mogelijke brengen zij die dan ook. Er kan samen overlegd worden. Mocht je nog geïnteresseerd zijn, laat het me dan weten. Groetekes
|
|
els
30-7-2005
|
29-9-2004 11:45:24
natuurlijk wil ik het weten... hoewel ik reeds een telefoonnummer heb doorgekregen van een dame en een heer... misschien zijn het dezelfde.. de dame heet Kristel?
|
|
margriet
30-7-2005
|
11-2-2005 22:13:07
Hey Weet niks van live muziek, maar ook ik trouw op 30 juli en vond het wel leuk om dan te reageren. Als je geen muzikanten vindt, misschien een tip: wij gaan de filmmuziek van Braveheart en Meet Joe Black gebruiken. prachtige muziek waarvan je haren ohoog komen, moet je écht eens beluisteren! groetjes Margriet
|
|
Jan
|
3-5-2005 9:17:59
Hallo,
Samen met mijn vrouw, mijn dochter en mijn toekomstige schoonzoon zijn we twee weken geleden in Jesseren gaan luisteren naar een huwelijksviering en we waren meteen overtuigd van de zanger.
Je vindt zijn website op http://users.telenet/mechels
Oprechte groet, Jan
|
|
Jan
|
|
|
Günter
11-8-2007
|
22-9-2006 10:03:37
Beste,
Wij trouwen in augustus 2007 en zouden graag een referentie of een site kunnen bekijken van Octet in Spe. Weet iemand die?
Groetjes Wendy
|
|
Rik
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|