Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bodystyling of infraligne ?

3-11-2005 8:02:09
Hallo medebruidjes

IK vroeg me af of er iemand van jullie ervaring heeft met 1 van beiden want zoals elk bruidje in spe wil ik nog wat kilookes kwijt !!! :-))

Nu kan ik maar niet kiezen (beslissen) met wat ik ga starten. Ik ben al naar beiden geweest voor info en een meting, ze geven beiden dezelfde resultaten alleen is het ene wat duurder dan het andere ...

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 497

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik4-11-2005 11:09:05

Ik ben zelf naar Bodystyling geweest voor een meting. Maandag ga ik naar Infraligne. Deze bevinden zich op een boogscheut van mijn woonplaats. En ze zijn 60 euro goedkoper. Als je zoals ik 30cm moet "krimpen" dan is de rekening vlug gemaakt. Hoe meer geld je kan besparen hoe meer je kan uitgeven aan de dag van je leven.
Maandag begin ik eraan. Als het mij lukt om op 6 maand 15kg af te vallen zal ik een gelukkig bruidje zijn.

Ann
20/05/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...