Terug naar overzicht
Hoi,Een vriendin van mij heeft beide geprobeerd, en is veel geld kwijt, maar weinig kilo's. Ik ben sinds 1/5/05 al 10 kilo afgevallen met WeightWatchers. Het is een beetje op je tanden bijten, maar als je het een tijdje kan volhouden, heb je ook een mooi resultaat, en voor heel wat euro's minder.Groetjes,Joke17/12/05
Lien,Ik zou ook volledig voor Weight Watchers gaan, zo moeilijk is dat niet en met Bodystyling was ik ook enorm veel geld kwijt en maar 2kg...Veel succes!Sofie7/07/2007
Hoi Lien,Zelfde dingen gehoord, veel geld bijna geen kilo's kwijt en met de ww lukte het wel!GroetjesSofie11/08/06
1 maand geen suiker, echt niets, niets met suiker, geen melkproducten, geen varkensvlees, geen charcuterie... het was om medische redenen, maar ik was er op een maand tijd 5 kilo mee kwijt en de maanden erop nog eens 5 kilo, en die zijn er na 1,5 jaar nog steeds niet terug bij!!
ik ben nu 7 weken bezig met infraligne en ben 34 cm kwijt en 6 kilo.het is sowieso een dura grap (ook al heb je n promotie)en ik ben er vrij zeker van dat ik zonder de infraligne ook zou vermagerd zijn, ant op je voeding letten is en blijft het allerbelangrijkste, nietwaar?
Stap gewoon even naar een diëtiste. Ik moest om medische redenen veel afvallen en had hier echt hulp voor nodig. Nu ben ik op een verantwoorde manier al 25 kilo kwijt sinds eind februari. (zonder te sporten -> medische redenen).Tis maar een ideegroeties,Phyllis
HeyIk ben op een jaar tijd 15 kilo verloren, en nu 2 jaar later zijn ze er nog niet bijgekomen.Ik eet 's middags appels ipv boterhammen (iedere middag) maar verder eet ik in feite normaal (ik snoep wel weinig, maar een dessertje gaat er altijd in)De WW zijn ook aan te raden, ik ben begonnen met de ww 3 jaar geleden om die eerste kilo's kwijt te spelen, nadien ben ik dan verder gegaan met de appels.GroetjesVicky
Hey VickyBedankt voor de tip, appels dat lust ik wel :-)groetjesLien
Ik ben net begonnen bij Infraligne. Twee sessies achter de rug. En natuurlijk letten op mijn voeding. Anders gaan eten en leven ook wel een beetje. Hopelijk lukt het me om enkele cm en kilos kwijt te raken. Binnen 8 sessies wordt ik terug opgemeten. Dan zal ik je laten weten of het effectief helpt of niet. Duimen maar want ik wil op de trouw wel een volledige metamorfose hebben.Ann20/05/2006