Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gemeentehuis mechelen

21-11-2009 15:08:02
hey iedereen,
we zijn nu een weekje en een dag verloofd... en het is zalig...
Morgen avond gaan we al een plannen. nu is mijn vraag: wij gaan trouwen in gemeentehuis van mechelen. Hoe lang duurt het? en kunnen wij er een klein ceremonie van maken? wordt er een receptie aangeboden?
x

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1772

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik21-11-2009 15:56:14

Neen, spijtig genoeg moet het in Mechelen vooruit gaan. Terwijl het koppel voor ons in de trouwzaal was moesten wij ons al klaarzetten bovenaan de trap. Van zodra die mensen buiten waren werden we binnengeleid door een soort ceremoniemeester van de stad. Dus het is echt wel...de ene na de andere. Achteraf heb je wel tijd om foto's te nemen aan de trap maar een ceremonie daarachter zou ik niet echt mogelijk achten. De volgende staat immers achter jou ook al direct klaar. Dat is wel het spijtige aan Mechelen! Reken ong. 20 min. in het stadhuis zelf.
Veel succes,
Patricia

A.
10-4-2010
 Meld misbruik22-11-2009 18:10:13

Hey,

in Mechelen gaat het idd aan de lopende band...MAAR, je kan wel een ceremonie doen achteraf in de bendedenzaal (kelder) van het stadhuis. Dat moet je eens navragen als je je huwelijksdatum gaat vastleggen.

Groetjes,

Annekatrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...