Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dominincaanse republiek

21-11-2009 17:05:08
Hoi medebruidjes

we zouden graag op huwelijksreis gaan naar de dominicaanse republiek.
Er zijn echter zoooooooo veel hotels, dat we door de bomen het bos niet meer zien :).

Iemand goede of slechte ervaringen met hotels daar?

Dank u wel... Veerle en Gert

Veerle
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 890

t
1-1-2010
 Meld misbruik21-11-2009 22:50:35

hoi, wij zijn er al 2 keer geweest, Bahia Principe in punta cana is een echte aanrader

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik21-11-2009 23:30:22

Wij gaan naar de Riu Palace Macao in Punta Cana. Ook aan te raden is de Iberostar Bavaro.
Riu Palace Punta Cana is af te raden. Er zitten enorm veel amerikanen die graag lawaai maken.

05/06/2010

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik22-11-2009 16:50:11

Wij zijn een 6-tal jaren geleden in Riu Naiboa geweest op Punta Cana. Echt een aanrader! De kamers waren niet speciaal, maar door een defecte brandkast kregen we een suite aangeboden :-)
Het eten was heerlijk en heel gevarieerd. Het hotel ligt op een paar minuutjes wandelen van het prachtige strand. De animatie (waar ik normaal gezien niet gek van ben) was top! Van de Riu-keten heb ik trouwens nog geen enkele klacht gehoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...