Terug naar overzicht
Wij hebben vandaag ook onze ringen besteld bij Yves Vanschoenwinkel! Een echte aanrader! Vriendelijke, rustige en niet opdringerige man en keimooie ontwerpen! Er was een koppeltje voor ons dat waren jullie dan misschien? :-)groetjes
Ah, wie weet. Wij hadden een afspraak om 14:00u.Grappig, is toch en kleine wereld eh :-)Groetjes
Fijn! Voor ons is het alweer een weekje geleden dat we bij Yves zaten! :D Gelukkig staat mijn ring op de site, zodat ik kan piepen wanneer ik wil! :D
Heb al gekeken, maar de mijn niet :(Nu had ik wel een foto van getrokken met Gsm maar deze is niet echt duidelijk...
Ik heb op de site al keimooie ontwerpen gezien, zo met veel steentjes maar hou mijn hartje al vast voor de prijs. Jullie enig idee wat de prijzen ongeveer zijn voor zijn ontwerpen?
Goh, zijn prijzen liggen wat uit elkaar. Ik heb er een aantal aan gehad rond de 650€ Ik heb er eentje gezien van 1130€. De mijne lag toch wel bij de duurdere, kostte 940€, met de mannenring erbij kwam het op 1528.Maar moet er wel bij zeggen dat ik heel veel steentjes heb en we niet echt naar de prijs gekeken hebben maar ons gevoel gevolgd hebben.