Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Wim Meeussen

21-11-2009 23:23:30
Hallo medebruidjes,

Ik zie heel graag de trouwringen van Wim Meeussen. Wij zijn van Brugge, dus is direct wel al een eindje rijden. Heeft er daarom iemand van jullie een idee hoeveel de trouwringen van Wim Meeussen ongeveer kosten?

merci alvast!
Stefanie
27/08/2010

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 851

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik22-11-2009 8:38:59

Ik heb een prijslijst van hem op mail staan (ontvangen na een trouwbeurs). Als je me een mailtje stuurt naar sarahptg@gmail.com , kan ik het doorsturen als je wil. Dan kun je het eens op je gemak bekijken!

groetjes,

Sarah

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik22-11-2009 11:25:16

Hallo Stefanie,

Wij zijn onze ringen gister gaan uitkiezen :-) We wisten al van in't begin dat het wel iets in zijn stijl ging worden, en gister zijn we dan in Antwerpen binnengestapt! We vonden na 10 minuutjes vergelijken al direkt de ringen die er voor ons uitsprongen, en hebben ze zonder twijfel direkt besteld!

Ik kies geen diamantjes/briljantjes voor er in, maar een ander gesteente, en die mag ik zelf binnenkort gaan uitkiezen!

Ze waren heel vriendelijk, we waren er samen met een ander koppeltje, en hebben tegelijkertijd staan kiezen en passen (anders zouden we nogal lang moeten gewacht hebben), maar ik vond het heeeeel leuk!!

Ze zouden klaar zijn tegen 6 maart, wij trouwen op 12 juni, dus nog een zee van tijd!

Onze ringen kosten 1010€, maar veel hangt af van hoe breed ze je ze wilt. De onze zitten er zo tussenin, helemaal niet smal, maar ze hadden ook veel bredere! Als je briljantjes wilt erin, dan kost dat 75€ per stuk.

Veel plezier nog!
Wendy

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik22-11-2009 12:43:12

Dag Stefanie,
Wij zijn gisteren onze ringen gaan uitkiezen (misschien wel tegelijkertijd met Wendy! wie weet!).
Ik heb een ring gekozen uit de collectie "ringen" ipv "trouwringen". Je moet maar s zien op de website.
De trouwringen kosten ongeveer 500 à 600 euro voor de man (brede, zonder briljantjes) en voor het meisje, als er briljantjes inzitten gemakkelijk 800 euro. Hoe breder je gaat, hoe duurder ze ook zijn. Moest je zelf oud goud hebben, dan kopen ze dat ook op. Zo kan je dus eventueel "goedkopere ringen" hebben. Op dit moment geven ze 13 euro per gram goud.

Groetjes!

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik22-11-2009 13:54:14

Merci voor de info! We hadden zo'n 1000 euro gerekend voor onze ringen, dus dit komt in de buurt.

Grappig dat jullie allebei dezelfde dag gegaan zijn. Hebben jullie een afspraak gemaakt?

@ Sarah, ik stuur je een mailtje, merci hé!

Stefanie

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-11-2009 13:59:15

@ sarah
zou jij mij ook een mail kunnen sturen aub?
nataja7@hotmail.com

t
1-1-2010
 Meld misbruik22-11-2009 14:33:54

hoi, wij zijn iets meer dan 1600 euro kwijt voor de 2

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-11-2009 20:53:34

Stephanie,

Onze ringen waren zo duur niet.
Ik denk 800 euro voor beiden.
Hangt er vanaf wat je graag ziet en hoe ver je in alles gaat, meer steentjes en breeder = duurder.

Grts

Marieke

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik23-11-2009 10:36:47

Stefanie

wij zijn donderdag onze ringen gaan kiezen, bij ons was het 900EUR voor de twee...
Ik vind ze er wel heel vriendelijk en geduldig! Volgens mij zeker de moeite om zover te rijden.

Veel plezier met het uitkiezen!

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-11-2009 11:08:16

Wij hebben iets van 1100 euro betaald.
Maar mail hem gewoon zoals op zijn website vermeld staat. Dan krijg je pdf met foto'tjes en prijzen.
Ook als je specifieke info wil, kan je daarvoor mailen. Ze antwoorden binnen de 2 dagen ofzo.

Voor ons was het ook een hele trip en dus wilden we eerst de prijzen weten voor we langsgingen.
Kiezen vond ik niet zo heel leuk, maar dat kan zijn omdat we op een zaterdag geweest waren. Je zit er niet, maar je staat aan een toog. Vond ik niet echt aangenaam. Maar we wisten toch wat we wilden.

Dixie
15-10-2011
 Meld misbruik8-10-2010 18:16:40

Hey Stefanie
We gaan ook eens kijken bij Meeussen.
Jij zit bij mijn in hetzelfde vak in 't voetbal ;-)

Greetz
Dixie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...