Terug naar overzicht
Beste Mieke,neem eens contact op met Looks of Versailles uit Harelbeke, doen zowel kapsel als make up als gelnagels, gewoon eens googelen, je vind dan de site wel!!Heel veel succes!Anke21/08/10
Hallo,ik ben die vrijdagmorgend nog vrij en ben van Zele, dat is niet zo ver van Gent.Indien u geïnteresseerd bent, kan u mij altijd bereiken via www.makeyouup.be of www.perfectpicture.Be Ik stuur u dan alle info op die u wenst.Vriendelijke groeten,Ilse
Hallo,Ik zou je Nuira L'Artista aanraden. Volgens mij is ze ook van Oost Vlaanderen. make_up_artista@hotmail.com en zie of ze nog vrij is op 29 januari. Ze is alleszins goed want ik heb haar ook genomen om mij op te maken voor mijn trouwfeest.Groetjes Cinthia
Hey heyNeem eens contact met mijn visagiste. Ik was er super tevreden over.www.mayastyling.be Succes
Hallo,Ik was supercontent van Heidi Fonteyn uit Gent.Een hele toffe, professionele dame!www.heidifonteyn.be Veel succes!!
hey Caroline Rigo is ook heel goed en komt aan huis voor de haren en de make-up! groetjes