Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Julia Rosa aanrader! Toch twijfel...

22-11-2009 3:03:11
Hoi Bruidjes,

Vandaag de lange trip gemaakt naar Nijmegen (NL) voor de winkel Julia Rosa. Echt wel een aanrader! Alle jurken kosten er 999 euro en ze maken het volgens jouw wensen. Zo hing mijn droomjurk niet in de winkel en na een hele hoop gecombineer en improvisatie kwam hij tot stand! Ook dan blijft de prijs hetzelfde! Je kan kiezen tussen verschillende soorten kant, bandjes, rokken, eigenlijk alles... Ik stond er versteld van hoe die dame mij begreep en alles deed om mij een goed beeld te geven van hoe hij eruit zou zien en tja, t was net zoals ik als kind er altijd van gedroomd had. Maar euh waarom twijfel ik dan toch? Iedereen spreekt over het wow-gevoel, maar ik had meer zo iets van 'ja 't is mooi'... Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik nog heel wat kilo's moet kwijtspelen of dat het niet in het wit kon getoond worden en ik hem in het wit wil... Als ik een jurk zag op één of andere site die ik mooi vond was het altijd in die stijl en het stond me ook mooi! HULP maak ik me zorgen om niets? Heeft echt iedereen dat WOW gevoel of kan dit nog komen eens ik hem echt zie hoe ik hem wil???

Groetjes

Bezorgd bruidje ;)

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 796

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik22-11-2009 9:09:23

Ik had ook niet het ongeloofelijke wouw gevoel, meer deze is prachtig! M

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik22-11-2009 9:11:23

Ik had ook niet meteen het wauw gevoel, meer deze is prachtig. Maar dat kwam omdat ie totaal niet in mijn maat was, de jurk was veel te groot, dat je mijn taille niet zag. Waardoor hij niet bepaalde flateerde.
Hem heb daarna in een andere winkel meer in mijn maat gepast, en toen had ik toch wel een wauw gevoel en zeker als ik naar de mensen rond mij keek.
Maar toch denk ik nog altijd dat er heus nog wel andere jurken mooi zullen zijn, misschien zelfs mooier; is dit raar?

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik23-11-2009 12:59:21

Hallo

Ik heb dat 'wow'-gevoel ook helemaal niet.
Er bestaan zoveel verschillende kleedjes die prachtig zijn.
ik heb er eentje die mijn ouders en ik mooi vonden.
En ik ben er zeker van dat het prachtig zal zijn om mijn huwelijk.

Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...