Terug naar overzicht
Lijkt me enorm spannend! En vertel ons eens een beetje over jullie dag, hoe ziet de planning eruit? Waar doe je je feest? Wie is je fotograaf? Openingsdans? Misschien steken we er nog ideëen van op :)
Hoi,Wat spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je nu wat zenuwachtig bent.Voor ons is het nog 27 dagen te gaan en loop nu al op de topjes van men tenen :-)Kzou zeggen maak er een schitterende onvergetelijke dag van En we duimen met je mee dat de weergoden je donderdag gunstig gezind zijn !Succes meid !grts
Hallo Jessica,Ik wens jullie alvast een fantastische dag. Geniet ervan. Hoe komt het eigenlijk dat jullie een donderdag trouwen? Kunnen veel mensen zich vrij maken?groetjesSophie
@ Evi's Morgens om negen uur afspraak kapper, om 11 uur visagie. Tegen 12 uur komt mijn ventje mij halen en gaan we eerst foto's maken in het begijnhof in Hoogstraten. Om 14.30 uur is het dan eindelijk zover in het gemeentehuis gevolgd door de kerk. Van 17.30 tot 19.00 een kleine receptie. Om 19 uur komen de genodigden aan in de zaal voor het avondfeest (170 personen). Tegen 20.30 willen we beginnen met eten (buffet). Tegen 22.00 uur is het bijna tijd voor de bruidstaart. We zouden graag om 23.00 zeker aan het dansen zijn. Ons feest gaat door in de zandfluiter in Wechelderzand. Mijn ventje is kok/projectverantwoordelijke voor feesten en wij doen veel zelf. We hebben wel personeel gehuurd voor de dag zelf. De dj is Dj Hans (café local,seven2one) samen met lichtjockey. We hebben namelijk heel uitgebreide belichting. Ventje doet als hobby licht en muziek vandaar. Het thema is zwart/wit en de zaal is daar volledig naar aangekleed. Dit is in grote lijnen onze dag.@SophieWij doen het op een donderdag omdat langs mijne kant van de familie voor 90% zelfstandigen zijn op de kermis en die kunnen moeilijk in het weekend en langs mijn ventje zijne kant is het bijna allemaal horeca volk en die hun drukste dagen zijn ook in het weekend, vandaar dus een donderdag.Groetjes Jessica
@jessica: amai kom zenuwachtig in u plaats als ik u dag indeling zie ;-)Maar idd hopelijk voor jullie word het mooi weer ( we duimen). en zoals velen zullen zeggen, maak er een prachtige dag van! ik verlang ook zo, maar voor ons is het nog een eindje hoor: 11 juni 2010.Alvast veel succes meid!