Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Isabelle

3-11-2005 12:19:37
Hey Isabelle,

Heb een berichtje gelezen van u eerder in dit forum. En je vertelde dat je een rembo kleedje floria wil kopen. Ik denk dat ik juist hetzelfde heb. Heb het gekocht in Pierre-yves in Aalst
Heel mooi en toch eenvoudig.
Wij trouwen op 15 juli, wat staat bij jullie al vast?

groetjes
sofie

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 374

robben
20-5-2006
 Meld misbruik3-11-2005 13:42:40

Hallo sofie!

Ja, zaterdag ga ik nog naar een andere winkel maar het staat toch ongeveer vast dat het die jurk wordt hoor! Ik vind de eenvoud er ook zo mooi aan. Het is gewoon een onschuldigde, lieve jurk :)
Wij trouwen 20 mei 2006. Er staat al heel wat vast: zaal, fotograaf, dj, ceremoniemeester, wagens,...
Wat wel nog moet gebeuren: misboekje, bezoekje bij pastoor (uren van kerk en wet staan wel al vast). Stap voor stap krijgen we alles wel geregeld, maar het zal nog druk worden!
Nog veel succes met de voorbereidingen,
Isabell* 20/05/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...