Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbedankjes

22-11-2009 15:41:31
ik ben op zoek naar trouwbedankjes om aan de gasten te geven heb al op verschillende web-sites gekeken maar is allemaal hetzelfde..
Hebben jullie enig origineel idee?

katleen
8-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 835

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik22-11-2009 15:56:53

Hallo

ik vind van mezelf dat ik iets leuk heb ;-)
ik neem een doosje en stop daarin 2 Cenceo koffiepads. aan het doosje komt een kaartje met daarop geschreven : Tot bij de koffie!, Isabel en Ignace.
en dat kaartje hangt met een lintje aan het doosje

Leuk?
Isabel 12-12-09

Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik28-11-2009 18:53:15

Hallo,

Wij zijn plastieken bollen gaan halen bij AVA. Die bollen hebben we gevuld met isomobolletjes en ofwel een condoom ofwel twee aspirientjes. We hadden aan de bollen dan nog een kaartje gehangen met een toepasselijk tekstje...verwijzend naar de inhoud, maar natuurlijk nog niets verklapt.

Alle bollen hebben we dan in een grote grabbelton gestoken. Als de gasten naar huis gingen, mocht elk koppel een bol "trekken".

We hebben er zeer goede reacties op gekregen.

Veel succes nog!
Gitte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...