Terug naar overzicht
Dag Sarah,Wij zijn daar ook gaan kijken, maar de zaal was wat te klein voor ons (en ook wat aan de donkere kant, vond ik).Maar een kennis van mij heeft haar feest daar gedaan, en zij was erg tevreden over de service. Ik was er zelf niet bij, maar ze zei me wel dat het een aanrader was.Groetjes,Sarah
Hey Sarah,Wij gaan ons feest er houden. We zijn tot hier toe heel tevreden van de vriendelijkheid en de manier ze met ons omgaan. Inderdaad het is vanbinnen wel donker omdat er daar weinig ramen in zijn.Maar het is echt een hoevestijl. Dus daar waren we wel verliefd op en de tuin is zeker ook heel mooi.GroetjesNele Verbeke17/07/2010
bedankt!@Nele, Hebben jullie dan met eigen traiteur gewerkt of met Bram, de huischef van daar? Hoe zit het met de drankenforfait?We zouden 14 euro betalen, maar dat gaat pas in vanaf het dessert. Vind dat wel een beetje raar, want zo heb ik totaal geen idee hoeveel we zouden betalen (extra) voor de drank tijdens het eten... Is dat bij jullie ook zo? Dat de zaal donker is, dat fleuren we op met voldoende kaarsjes en lampekes :-)groetjes,Sarah