Terug naar overzicht
Hey,Als je met Word werkt dan kan je van je blad 2 kolommen maken. Hier vindt je meer informatie:http://pc-tipvandeweek.blogspot.com/2009/03/tip-8-kolom... Succes!
Hey,Heb mijn boekje ook in word gemaakt, en heb dit gedaan via afdrukken als in het menu bestand. Dan krijg je een scherm waar je kan kiezen hoe je het afgedrukt wil hebben.Groetjes Jessica26/11/2009
Hey Lisbeth,Ben het toch voor alle zekerheid nog eens gaan nakijken. Heb het gedaan als volgt:bestandafdrukkeneigenschappenafwerkingdubbelzijdig afdrukkenbrochure indelinglinks inbindenGroetjes Jessica26/11/2009
jessica, bedankt voor je uitleg maar ik kan er nog steeds niet zo goed aan uit wat ik waar dan moet zetten en zo? heb jij je word-bestand van je misboekje nog op je computer staan en zou je dat dan aub kunnen doorsturen? mijn adres is bethje001@hotmail.combedankt
Hallo,Ik weet nu niet of je het zelf wilt afdrukken of dit door een drukker wilt laten doen maar als je het door een drukker wilt laten doen zou ik eerst eens gaan navragen hoe hij ze het liefst afdrukt. Ik had ook met de 2 kolommen gewerkt maar de drukker heeft me dan gevraagd alles gewoon te zetten omdat hun kopieermachines het automatisch goed zetten. Met de 2 kolommen was net moeilijker voor hun. Dus best even eens navragen.Groetjes,Katrien157 dagen getrouwd!