Terug naar overzicht
Ik denk dat het onmogelijk is om voor een budget van 500-600€ 5 suitewagens te kunnen boeken. De prijzen die ik zag zijn toch 200€ per wagen. Een bus is misschien dan een optie?
klopt als een bus, Evi.Wij hebben 4 ceremoniewagens voor elk 199€. onmogelijk denk ik om voor 500€ 5 suitewagens te vinden.of je moet vrienden en kennissen aanspreken emt dezelfde wagens, of je gaat best op zoek naar een bus, of koets, of... of je vergroot je budget :-)
Wij hebben 3 volkswagen splitbusjes gehuurd, aan 250€ per busje voor een volledige dag (per busje max. 8personen, chauffeur inbegrepen).groetjes,Windy
Wij laten vrienden, neven rijden die toch zoiezo naar wet en kerk komen en die de suite dan even voorrijden en zelf plaats gaan zoeken. Heb ook eerst naar volgwagens gezocht, maar vond dit eigenlijk heel duur voor hetgeen het voor mij betekende... Wij zitten met de markt rond ons gemeentehuis dus het wordt wel plaats zoeken. :)
@Windykan je me eens laten weten bij wie je de busjes gehuurd hebt?Mijn email: els_scheirlinck@hotmail.commvgels