Terug naar overzicht
Heykes ;)Bij mij ongeveer hetzelfde qua tijd tegenaan het huwelijk. Volgende week ga ik ook zien voor de - bloemen voor in de kerk, corsages - vastleggen van mijn menu- uitnodigingen klaarmaken en men menu's ( zelf gemaakt) . Daarnaast heb ik ook mijn kapster en make up al vastgelegd.Voor men ventje zijn kostuum gaan we in januari gaan zien. En voor de rest heb ik zowa alles gedaan zoals jij. Dus ik denk dat je goed op schema zit.GroetjesPetroeska16/04/2010
Hey!Wij staan ook ongeveer even ver. Onze uitnodigingen zijn ook al af en liggen sinds vorige week thuis... Super tof!Deze week heb ik ook een afspraak voor een eerste pasbeurt van mijn kleedje.. Na 5 maanden wachten, kijk ernaar uit...Voor het kostuum gaan wij in februari, en de ringen in januari... Grtjes!Ilse
dag Mandywij trouwen ook op 10/04/10 :)bij ons liggen dezelfde dingen vast als bij jou, enkel aan het misboekje zijn we nog niet begonnen... - Onze ringen hebben we vorige donderdag gekocht.- Het kostuum voor mijn vriend hebben we wel al - onze uitnodigingen zijn ook in eerste proefdruk.- Bloemen zijn gekozen maar nog niets besteld.Wij zijn nu bezig met onze reis te plannen, maar ik blijf constant bezig met allerhande dingen te plannen en op te zoeken! :)veel succes nog!
Wij trouwen in juli volgend jaar maar hebben wel het kostuum voor mijn toekomstige al... Ze hebben ons aangeraden daar niet te lang mee te wachten (tenzij je zal huren)Voor de rest liggen we gelijk met jullie...Nog veel plezier!Deborah
Misschien nog een videograaf? Weet niet of je dat wenst. Maar ik trouw in augustus en ben al aan het zoeken. Tenslotte denk ik dat je nog meer geniet hebt van je huwelijk op film,dan je foto's. Ik denk dat je op het moment van je dag,niet echt kunt genieten. Maar dat kan je alvast wel nadien met je film...... Is maar een tip dat ik je geef. Groetjes
Oef, nog iemand die een beetje aan het treuzelen is.. Ik heb een aantal weken niets gedaan precies en nu begin ik weer erin te komen.. We hebben ons vervoer ook al, uitnodigingen weten we wat we willen, ringen bestellen we zaterdag.. Het is nu zo een beetje afwachten he.. Zoals cadootjes moet je nu nog niet doen, tzal pas gaan beginnen als de uitnodigingen verstuurd zijn denk ik.. Nog veel succes! Neleook 10/04/10! (Toevallig niet in Beveren?!)
Bedankt voor jullie reacties!Ondertussen heb we dit weekend een afspraak met onze feestzaal voor het afspreken van de uren voor receptie, avondfeest en dessertbuffet.Zo kunnen we beginnen met onze uitnodigingen.Vervoer ben ik nog steeds naar op zoek, veel is al volzet voor dan dusja...Nele, nee wij zijn niet van beveren, van Gent!