Terug naar overzicht
leuk! kunnen we je uitnodiging eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes
Ik heb net mijn uitnodigingen zo ontvangen. Heb ze zelf gemaakt op Poobies.com, online betaald en alles verliep zoals ze schreven op hun website... 't Voordeel is dat je er zelf zo lang als je wil aan kan prutsen en veranderen, proefdrukken voor 2,5 euro kan bestellen, enz.. Een aanrader! GrtzIlse
Wij hebben het ook via Poobies gedaan en waren er heel tevreden van! Kan niet vergelijken met andere sites en het waren geen foto's maar tekeningen, misschien zijn extrafilm of vistaprint hier ook goed voor.In een tweede levering waren er enkele beschadigd (doos geplet door de post) en ze hebben ons er direct een tiental extra opgestuurd, zonder kost.Groeten, Véro
ik ben van plan dit te doen via Vistaprint. Als ik het uittel komt het alleszins vrij goedkoop uit. Ik heb er in het verleden al visitekaartjes enzo besteld en is toen prima verlopen. Ik vind de site alleszins al heel gebruiksvriendelijk voor het maken van je uitnodigingen alleen een beetje teveel keuze :-)
Beste KarmenWIj hebben onze uitnodigingen volledig zelf gemaakt en geprint. WIj hadden wel een cd, maar met mooi papier en een goeie printer kan ej zelf ook al veel doen. Wel opvoorhand eens berekenen hoeveel het gaat kosten, want soms kan het inderdaad goedkoper zijn om online te bestellen.veel succesAnn 5/9/2009