TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evie
31-7-2010
|
22-11-2009 22:29:01
Ik had een gelijkaardig probleem. Ikwas ook niet zeker en wou absoluut nog andere kleedjes passen. Ik kon me niet meer voorstellen hoe het eruit zag en vondhet ook niet terug op het internet. Ik ben nog andere kleedjes gaan passen en het voelde niet zo goed aan als 'het' kleedje. Ben dan terug gegaan en toen ik de verkoopster het kwam brengen dacht ik'is dat het kleedje, ik geloof er niets van. Tot ik het terug aandeed. Toen was ik terug zeker! Ik zou zeggen, ga gewoon nog passen. Dan ben je zeker. Je moet gewoon op je gevoel afgaan!
Veel succes!
|
|
heidi
|
23-11-2009 9:02:53
ik had dit ook en ben toen nog eens terug gagaan en heb ze terug gepast, ik twijfelde ook over al dan niet sluier welke juwelen enz... en toen ik dat zei maakte de winkel er geen problemen van en mocht ik terug gaan passen.
|
|
Lieve
26-6-2010
|
23-11-2009 10:00:44
bedankt voor de tips iig. Ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen, ook omdat ik het zo gigantisch druk heb op het moment... heb gewoon geen tijd om andere jurken te gaan passen :(
|
|
Lieve
4-9-2010
|
23-11-2009 12:49:01
Dag naamgenootje,
In welke winkel ben je gaan passen? Misschien kan je dan eens opzoeken op internet welke merken ze verkopen in die winkel. Misschien kom je je jurk wel tegen als je eens gaat zoeken op de sites van die merken?
Lieve 04/09/10
|
|
Lieve
26-6-2010
|
23-11-2009 14:35:29
hey Lieve :) heb ik inderdaad ook al gedaan... maar helaas. Was in Le Chapeau. Moet sowieso nog een keer le chapeau bellen, kan het dan nog eens vragen, maar ze hadden al gezegd dat ik de jurk niet op internet zou vinden...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|