Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 4 dagen!!!

23-11-2009 7:43:11
Met nog 4 dagen op de teller komen de zenuwen nu echt wel om de hoek kijken......
We moeten nog best veel doen aan de laatste dingentjes zoals boodschappen voor de terugrit waar de gasten met een engelsedubbeldekker bus rondgereden worden(kleine rijdende receptie) en dan alles voor de huwelijksreis regelen.Wij trouwen aankomende vrijdag en vertrekken zaterdag daarna best vroeg.
Ik heb dus ook nog geen idee voor de speech aan het einde van het avondfeest met de badankingen.Julie snappen wel denk ik dat ik een beetje met de handen in het haar zit dus als iemand een ideetje heeft voor de speecht zal ik daar erg blij mee zijn.

Groetjes Tamara.

En iedereen heel veel plezier bij de voorbereidingen

Tamara
27-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 959

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik23-11-2009 13:58:22

Relax !!
Schrijf je speech uit je hart.
Vergeet zeker je ouders niet te bedanken in de speech en voor de rest volg je gevoel !!!
Geniet ervan want t is allemaal super rap gepasseerd !!!!!!!!!

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik23-11-2009 20:43:31

Heykes,

Bij ons staan er nog 3dagen op de teller. Ben ook enorm zenuwachtig. Hopelijk wordt het beter weer dan vandaag. Waar trouwen jullie, of liever, vanwaar zijn jullie. Wij zijn van Merksplas.

Groetjes Jessica
26/11/2009

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik24-11-2009 6:25:53

Wij komen van Den Haag (Nederland) en trouwen in het huygenskasteel.
Is met een grote mooie tuin voor de foto's maar zal het weer niet beter worden dan is het daarbinnen ook heel erg mooi voor de foto's gelukkig.En wat betreft de speech.... ik denk dat ik gewoon inderdaad uit het hart ga praten en dan komt alles helemaal goed.
Bedankt voor de tips:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...