TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
23-11-2009 9:06:25
Ik denk eenmaal je vriend/verloofde/man je in jouw kleed ziet waarin je schitterd, hij het helemaal geweldig vind.
Trouwens als het jouw droomkleed is en jij voelt je er geweldig in, wat weten manen er dan vanaf :)
|
|
veronique
13-9-2008
|
23-11-2009 10:25:47
Ik denk het ook hoor, de mijne zei eerst dat hij rood écht niet mooi vond, enkele maanden later kwam het nog eens ter sprake en toen wist hij al niet meer dat hij dat toen vond. Op het moment dat hij jou zal zien, denkt hij niet meer aan wat hij gezegd heeft! Welk kleed heb je besteld? Misschien kan je er bandjes laten aanmaken? Ik zag eens een foto van een bustierkleedje met kralenkettingen als bandjes en rond de hals, heel origineel vond ik, en het bustiereffect was direct minder fel. Groetjes, Véro
|
|
Steven
30-4-2011
|
23-11-2009 11:08:57
Beste Deborah,
Geen schrik Hij zal u keuze wel respecteren: Als jij schitterd zal hem dat opvallen.
En trowens de ene bustier is de andere niet
Groeten, Steven
|
|
Astrid
22-5-2010
|
23-11-2009 12:05:14
Deborah, bij mij is het net omgekeerd. Ik hou zelf niet van bustier... maar bijna alle trouwkleren in de winkel zijn bustiers. Ze kunnen overal bandjes laten aanzetten, zonder enig probleem. Als je echt twijfelt, maak dan nog eens een afspraak in de winkel, pas je kleedje nog eens en vraag om eens enkele bandjes erop te houden. Echt geen probleem hoor!
|
|
Sofie
19-9-2009
|
23-11-2009 13:56:41
als het je droomkleed is dan zal hij dat ook vinden !!! bustier of geen bustier ;-))
|
|
heidi
|
23-11-2009 16:07:13
als hij jou ziet in je droomkleedje zal hij wel smelten,had je het nu niet geweten had je het ook genomen en had je je geen kopzorgen hoeven te maken? Blijf bij jouw droomkleedje dat je goed staat...
|
|
Annelien
10-7-2010
|
23-11-2009 18:07:01
Dag Deborah !
Ik heb zo een beetje hetzelfde probleem als jij. Mijn vriend zei ook dat hij een bustier echt niet mooi vind en mijn kleed is ook met bustier. Weet je, ik heb die gok toch maar genomen, omdat er in bustiers echt veel verschil (met V; strak, met versiering op) en niet alle bustiers mooi zijn, maar ook niet alle bustiers lelijk zijn. Als jij er echt mooi mee staat, zal hij het wel mooi vinden. Ik twijfelde ook hard, maar ga er nu voor. Hij zal het wel mooi vinden. Maak je maar geen zorgen
|
|
saartje
6-6-2010
|
24-11-2009 11:13:14
Hey Deborah,
Niet over piekeren hoor! Je droomkleed vinden is al niet zo eenvoudig, dus als je zelf helemaal overtuigd bent zou ik echt niet twijfelen. Als je vriend je in je kleedje ziet gaat hij je prachtig vinden, bustier of geen bustier. Iedereen staat ook met een ander type kleedje het beste, dus echt niet over in zitten! Blaas hem maar van zijn sokken met je bustier :-)
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
24-11-2009 12:22:05
Dag deborah,
Je kan altijd zo van die heeeeeeeeele fijne spaghettibandjes laten bevestigen (die zo op dunne schoenveters lijken, heel heel fijn). Je kan die ook in "rekker" kopen bij de veritas. Uiteindelijk moet dan niet stevig zijn omdat je bustier het gewicht draagt, niet de bandjes.
Veel succes!
|
|
Deborah
17-7-2010
|
24-11-2009 15:27:36
Ik kan er inderdaad bandjes aan laten vastmaken, maar het probleem is dat ik dat niet wil... Vind mijn kleed het mooiste zoals ze nu is... Bedankt allemaal voor de reacties, voel mij al veel beter en ga het zo laten, hij zal het wel mooi vinden :-)
Merciiii !!!! Groetjes Deborah
|
|
Edel
7-8-2010
|
26-11-2009 16:14:43
Hey lieve meid!
Ik ben er zeker van dat je hem van sokken zal blazen op jullie dag! Je gaat zo hard stralen dat hij hij enkel oog zal hebben voor jou! Volgens mij kijkt een man meer naar het geheel! Een kleed is zoveel meer dan die bustier! Je haar zal mooi zijn, je juwelen, make-up! Hoe is de rest van je prachtig kleedje! Ik denk trouwens dat iedere bruid een beetje schrik heeft dat haar bruidegom het mss lelijk zou kunnen vinden... Ik denk daar ook wel eens aan....
Groetjes, Edel 07/08/2010
PS welk kleed heb je trouwens gekozen?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|