Terug naar overzicht
Hey!Hoe toevallig!!! Ik dacht er vorig weekend ook nog aan. Ik alvast wel.MET trouwkleed dan hé :).Maar misschien kunnen we iets centraler nemen vb. Antwerpen als uitvalbasis?GrtsMarieke
Hey dames,Ik wil dat ookwel doen !Kom wel uit wel ni uit Brecht-zoersel of wuustwezel maar uit BerchemDebs
Hoi Hoi,ik had de 28ste al in mijn agenda neergepent!dus i'll be there!!Wendy
Oke we nemen zaterdag 28/11 dan laten we zeggen om 14h. Antwerpen is misschien inderdaad wat centraler, moesten er meer mensen komen.Wat denken jullie van de Horta?Veel parkeerplaats of makkelijk te bereiken met het openbare vervoer.Ik ben er ook!
ik vind het prima,ik weet niet waar de horta is.. maar dat vind ik wel! :)neem aan dat je daar ook iets kan drinken enzo?kheb er nu al zin in!
OOOH super, maar ik kan niet den 28ste !!! AUB laten weten wanneer jullie dit nogeens plannen, dan kom ik zeker !!! xxxNathalie
OEPS 28/11 zo snel?Jammer ik had al iets in m'n planning staan... ik zou dit iets verder op voorhand afgesproken hebben om meer mensen de kans te geven om mee te doen...GrtsMarieke
HeyIk denk wel dat ik me kan vrijmaken zaterdag maar geef Marie hier een beetje gelijk inKnn we niet beter een datum wat verder in de toekomst kiezen om meer bruidjes te kans te geven om te komen ??Greets Debs
Het is inderdaad erg snel, maar ik weet niet of ook zoveel mensen echt zouden komen. Met 5 personen, lijkt me al erg fijn, zo kan je tenminste rustig praten, en elkaars documentatie uitlenen.Willen jullie liever een later datum mij ook prima.Maar ik vind zaterdag ook goed!Misschien kunnnen we er over mailen, hierbij mijn mailadres lovetomakeup@live.bexx evi
Hallo,Ik had het over een meeting met ex bruidjes :)Jullie moeten nog trouwen?Ik dacht van laten we de bruidskleedjes eens terug aandoen en hopsa, hi.GrtsMarieke
Hoi,iedereen is welkom denk ik he! getrouwd of nog moeten trouwen.. we kunnen er maar over tetteren..en misschien is het fijn om met een klein groepje te beginnen en het zeker vaker te doen.zo leren we mekaar toch iets beter kennen en kunnen we breder gaan! ;)hebben jullie misschien een facebook? dat is toch ook handiger dan iedere keer dit forom voor af te spreken op te zoeken.je kan mij vinden onder de naam wendy de jonge (mijn profielfoto is samen met men ventje)email is nushka.wendy@gmail.comik vind zaterdag nog steeds een goed planen misschien kunnen we erna er een maandelijk iets van maken ofzo?alles staad nog open!groetjesWendy
Wendy ik heb je alvast toegevoegd op facebook, als jullie mij willen toevoegen, dat kan op de naam Evi De Booserie.
Hey bruidjesIk ga mijn best doen om te komen zaterdagMijn facebook profiel is Debby SurinxFoto is ik met mijn toekomstige en ons zoontje Victortot zaterdagDebs