Terug naar overzicht
Wij zijn dit weekend gaan kijken naar Denotter. Wat een mooie zaal zeg! Het heeft diepe indruk nagelaten, zo diep dat we zo goed als beslist hebben om ons feest daar te laten doorgaan. Mijn pa is deze zomer naar een trouwfeest en zei dat het er superlekker was (erg fijn!) en dat het ook boordevol ambiance was.
Ik vond de zaal ook super mooi. Ik hou wel van het black and white concept. Het interieur is volledig in zwart en wit en de stoelhoezen zijn voor de bruisdstafel in het wit en voor alle andere tafels in het zwart. Het is eens iets anders dan een oudbollige kasteelstijl he. Onze beslissing staat ook bijna vast. We vinden het gewoon jammer dat je het eten niet op voorhand kan proeven, dus hopen dat dit in orde zal zijn...
Heb al veel positieve zaken gehoord over Denotter, dus ik denk wel dat je daar goed zit! Wij trouwen in 't Gravenhof in Torhout, ook volledig vernieuwd, beetje lounge stijl, helemaal onze smaak! Wel een stuk duurder dan de rest ... Wij hebben ook Ter Leepe bezocht, maar dat vond ik nogal ouderwets. Succes nog!
hallo , ik ben zelf getrouwd in Denotter en had er een superfeest...ik ben er ook regelmatig met mn discobar aanwezig ... en heb alleen maar positieve dingen gehoord over de zaal , de bedienning ; het eten , ...mvgDisco Noah
Ik heb gehoord dat je in Ter Leepe niet zelf je dj mag/kan kiezen. Weet iemand of dit in Denotter wel kan en welke muziek de 'huisdj' draait?Goh ja dat is jammer dat je je menu niet mag voorproeven maar als je er nu voor betaalt zou dit toch geen probleem mogen zijn? Wat is juist de reden dat dit niet mag?
Hallo Janne,In het fabriekspand in Roeselare mag je ook alles zelf kiezen.Groetjes Sophie
Hallo!In Denotter mag je zelf de DJ zelf kiezen. Ik vind het wel jammer dat je niet op voorhand kan proeven van hun keuken. Zij zijn immers geen restaurant, doen enkel feesten. Maar ik heb tot nog toe alleen nog maar positieve reacties gehoord over het eten daar...