Terug naar overzicht
Hey Sarah!mijn kleed komt ook van daar, ze zijn daar echt supervriendelijk hè :-) Ik mag vrijdag, na 5 maanden wachten, eindelijk terug gaan om te passen :-)Welke jurk is het geworden? Bij mij eentje van pronovias...groetjesIlse
Eentje van Linea R. Ja heel vriendelijk, geduldig en mooie winkel. Pronovias is ook mooie collectie. Bij mij is de dag pas 4/9/10. Kan bijna al niet meer wachten tot de eerste pasbeurt met het kleed op maat gemaakt!
Hey Sarah!Wat leuk voor jou! Ben maar een ietsiepietsie jaloers dat jij de jouwe al hebt gevonden... ;) Ik vind het een wreed moeilijke zoektocht.Wij trouwen ook op 4 september! Als je wilt mailen: wijtrouwenin2010@live.be :)
mijn kleedje kwam ook van daar, een pronovias, ik stapte ook met een heel ander gedacht binnen en kwam met iets heel anders buiten (wat ik eigenlijk mooi vond in boeken stond mij dus niet), ze liet me eentje passen dat ik liet hangen in de rekken, maar het is dan toch dat model geworden. Ben ondertussen al 6maand getrouwd
Hallo,Ik ben ook dit weekend bij Moderna geweest en ook mijn kleedje gevonden. Bij mij is het uiteindelijk wel mijn eerste idee geworden ;-)Groetjes!ps welk kleedje heb je genomen?
Ik wist wel dat ik in de stijl van LR ging gaan en het is dat uiteindelijk geworden. Het is kleedje B10 set 53 (op site van LR)wel zonder bolero. Maar in het echt is het nog véééél mooier :)