Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

23-11-2009 12:47:12
Hoi allemaal

Ik ben eens aan het rondkijken voor ideetjes voor het gastenboek, maar waar haal je dit? Of kan je ergens zo'n kaft laten maken bij een drukker ofzo?
En hoeveel kost dit dan ongeveer?

Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 720

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik23-11-2009 12:54:48

Hoi Deborah,

Je kan er een aantal vinden bij www.styleyourwedding.be (of .nl), en ook in AVA papierwaren zullen ze dit zeker hebben. Als je dit speciaal laat maken, zal het denk ik wel wat duurder worden..

Groetjes,
Wendy

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik23-11-2009 13:09:15

Bij www.cartarosa.be kan je ze laten maken met hetzelfde design als je uitnodiging.

Groetjes

Stephanie

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik23-11-2009 13:16:16

Hey,

als gastenboek heb ik dit al gehoord of gezien :
vierkante schildersdoeken (40x40 cm) waarop met alcoholstift iets kan geschreven worden. Daarna kan je de gang of een andere plek van je woning hiermee sieren. Soms bij Lidl te koop, echt niet duur.

Een 'wensboom'. Lange twijgen met vertakkingen in een hoge vaas zetten en papieren hartjes in gekleurd papier voorzien met een lintje bovenaan, plus schrijfgerei. Op zo'n hartje schrijft men een wens, plooit het dan in twee en hangt het aan een tak. Je kan de takken bv. wit schilderen als je met rode hartjes werkt.
(Kost je enkel schrijfgerei en papieren hartjes of iets anders)

Lege bierviltjes waarop iets kan getekend of geschreven worden (www.hetfeestviltje.be/ )
Op deze site vind je ook de praatpaal (audio) en de flitspaal (video).

Veel sukses en nog plezier met de voorbereidingen !

ilse
18-9-2010
 Meld misbruik23-11-2009 21:52:31

als het niet te duur mag zijn kan je zelfs een gewoon fotoalbum nemen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...