Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Lier - Antwerpen

23-11-2009 13:05:00
Wij zijn van Nijlen en zoeken een budgetvriendelijke fotograaf, dus enkel voor aan gemeentehuis + in namiddag foto's te nemen. Album zouden we zelf samenstellen. Bedankt

daisy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 643

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik23-11-2009 16:10:38

Hey,

Probeer is bij Tiffo Design in Boom. Wij hebben hun. Heel vriendelijk mensen en goed in hun vak. Prijs is bespreekbaar. Je kan je maar even informeren. Ze hebben ook een website. tiffodesign.be

Groetjes,
TINA
1.5.2010

esther
25-10-2010
 Meld misbruik23-11-2009 18:15:59

Hallo, wij hadden de mensen van huwelijksstudio(www.huwelijksstudio.be ). Zij zijn van Lier en werken met verschillende formules. Wij hadden een formule met boek voor 800 euro, maar ik weet dat ze ook zonder boek werken. Als ik me het goed herinner was dat rond een 350 euro. De fotograaf is een zeer aangename man waar we ons op onze dag heel hard mee geamuseerd hebben.Hij liet iedereen zich op hun gemak voelen. Wij waren zeer tevreden van hun werk. Nog veel plezier met de zoektocht.

Ellen
10-9-2010
 Meld misbruik23-11-2009 21:46:38

Hoi, ik weet een hele goede fotograaf van Wommelgem. Kijk een keer op www.wdpictures.be

Ik had deze onlangs ook aangeraden aan iemand die ik ken en zij waren hier zeer tevreden van. Voor de prijs kan je best eens met hem contact opnemen.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...