Terug naar overzicht
Hallo Annelies.Wij hebben live muziek tijdens onze mis. Wij hebben Chelsy genomen en betalen 400 euro.Groetjes Keshia17/07/2010
Hallo Annelies,wij hebben ook lang getwijfeld, maar gekozen voor live-zang. Wij hadden Jozefien de Feyter en hebben daar absoluut geen spijt van gehad! De reacties over hoe goed het wel was, blijven maar komen. Live-zang wekt meer emotie op vind ik... moest ik opnieuw kunnen kiezen, ik zou het opnieuw doen!Cindyreeds 44 dagen gehuwd
wij hebben ook live muziek, maar komen dan ook uit een muzikale familie... :-) Mijn broers en zussen nemen alle muziek op zich in de kerk.
Wij hebben ook live muziek, een koperkwintet, Imperial Brass genaamd. Ze waren ook op het huwelijk van mijn zus en het was prachtig!
Hoi Annelies,Voor onze kerkelijke ceremonie hebben we een drietal strijksters gevraagd en gekregen. We zochten eerder naar een klassieke toets en Canon in D van Pachelbel mocht niet ontbreken. We hebben ze via een vriendin kunnen boeken die actief lid is van een fanfare in Massemen. Voor 's avonds heb ik een bandje van een goeie vriend die gelijk welk repertorium spelen. Ik weet van welke streek je bent maar voor het strijkorkest betalen we toch 500€ voor het bandje 's avonds moeten we nog eens bespreken want het is één van beste vriend's bandje. Mocht je interesse hebben dan ik je wel eens het telefoonnummer doorgeven. Wij trouwen volgend jaar 4 september. N>og 285 dagen te gaan. Geef me maar een seintje! Groetjes Fabienne
Wij hadden 2 charmante kerels tijdens onze viering.www.duas.be Een echte aanrader!
Wij hebben gekozen voor chelsy je kan haar horen zingen op haar website www.chelsy.be en dan zoeken onder repetoire.Ze vraagt 400euro
wij nemen Manuela Van Greenhoven en bealen 300 euro.ze heeft ook begeleiding van piano en we kunnen onze eigen nummers geven om te zingen.ook voor vervoer rekent ze niks bij. :)Naar het schijnt echt de moeite.Je kan haar horen zingen op haar sitegrts!!!
Evy,Zit Duas ook in die prijscategorie van 300-500 euro? Die zijn goed en zingen blijkbaar coldplay enzo.Groetjes
neem eens contact met ons op aub 0477 75 74 28 D&M Events wij organiseren alles voor jullie en dit aan zeer budgetvriendelijke prijzen en wij garanderen kwaliteit wij hebben zelfs BV's die dit doen aan zeer betaalbare prijzen
Ik ben een professioneel geschoolde zangeres met meer dan 4 jaar ervaring qua huwelijken en recepties. Neem gerust een kijkje op onze website.Prijzen en referenties op aanvraag.Groetjes,Nataliawww.alina.be mail@alina.be0499 14 74 20
Hallo,Wij zijn Lost Tracks een semi-akoestische coverband bestaande uit een zangeres,giraist en toetsenist.We zijn te zien en beluisteren op www.losttracks.be U kunt altijd vrijblijvend informeren.Met vriendelijke groet,Lizeth