Terug naar overzicht
Hoi Kelly,Wat is je termijn waarop je die missen wilt zien? Ik wil maar zeggen... wanneer trouwen jullie zelf?Ik trouw in Gestel (dicht bij Itegem en Berlaar) op 27 mei 2006... dit is misschien al aan de late kant voor jullie he...Kwestie mis zal het een eucharistieviering worden met orgelmuziek (dan heb je een idee of dergelijk genre mis je interesseert of niet).groetjes en veel succes!!
Hey Catherine,Ja, dat was ik er dus vergeten bij te zetten! Wij trouwen op 4 augustus 2007. Dus dan is 27 mei 2006 nog helemaal niet te laat.En ik wil heel graag eens komen piepen dan ;-) Laat je me daartegen nog efkes weten om hoe laat jullie trouwen en waar de kerk ongeveer is?Nog veel succes voor jou ook!
Hoi Kelly,Kun je me even je mail adres of zo geven, dan stuur ik je tegen dan alle details door?Je kunt me bereiken op catherineaerts@yahoo.comgroetjes,catherine
Hoi,wij trouwen op 06/05/06 in Kalmthout, parochie Heuvel. Onze mis gaat door om 11u, altijd welkom!!
Heywij trouwen op 1-4-06 in de kerk in Boechout, om 13.30. Mijn broer doet de mis, en is toch niet te vergelijken met de doorsnee priester, hij brengt er wel eens een vrolijke noot in ook, dus misschien spreekt je dat wel aan??groetjes,els
Hey Kelly,wij trouwen exact over een maand om 12u in de St Jozefkerk in Hoboken. Je bent altijd welkom!
Bedankt iedereen!Ik heb ze allemaal genoteerd in mijn agenda!
Wij trouwen op 09/09/06 om 13u00 in de kerk van Wommelgem (bij antwerpen). Als het tegen dan nog niet te laat is ben je altijd welkom. De neef van mijn papa doet de mis en hij is echt heel goed. GroetjesVicky
Hey,Je bent zeker welkom. Wij trouwen op 06/05/06 om 16.OO u in de kerk van St Antonius.Groetjes,Cathy