Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart

23-11-2009 21:21:22
aaah,
dag mooie bruidjes allemaal.
ik heb een groot probleem ik ben verzot op van die hele mooie bruidstaarten op een staander maar het probleem.
het kost stukken van mensen weet er niemand rond lokeren die mooie taarten maakt voor een mooie prijs.
een hopeloze bruid.

nathalie
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 878

Rik

Meld misbruik23-11-2009 22:35:46

Ik zou gewoon eens rondvragen bij verschillende patissiers, je kunt toch maar proberen.
grtz www.discovideo.be

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik24-11-2009 8:01:21

Nathalie,

Zoals Rik zei, eens luisteren bij de plaatselijke bakkers, je zou versteld staan wat deze allemaal kunnen...

Wij hebben onze taart besteld bij Biscuit Katleen in Overijse...
Mits een meerprijs is zij deze naar Limburg komen brengen...
Iedereen vond het een prachtige taart en ze smaakte ook zoooo lekker...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess

nele
17-7-2010
 Meld misbruik24-11-2009 8:29:45

hey,

Ja ik ken de persoon die onze taart maakt en die vraagt rond de 4 euro per persoon voor de taart. En is ook zo een typische taart met versiering en lagen.

Voor info
prutske_748@hotmail.com

Ik kan het eens vragen of ze het ziet zitten.

Wanneer trouw je?

Groetjes

Nele

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik24-11-2009 8:42:58

Hey

Wij hadden onze taart besteld (volledig naar onze wensen) via onze traiteur en die kostte niet meer dan een gewoon ander dessert. Misschien kan jullie traiteur of feestzaal die ook verzorgen?
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-11-2009 13:53:13

Bakker Wim in St-Niklaas: http://www.bakkerijwim.be/huwelijk-jubileum.htm

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...